چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسب رتبه برتر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان
    11 اردیبهشت 1397 - 2:47
    شناسه : 126396
    0

    اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، موفق به کسب رتبه برتر سطح یک در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1396 شد.

    پ
    پ

    توکلی - کسب رتبه برتر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان - ارتباطات گیلان

    در راستای اجرای ماده ششم قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، مصوب مجلس شورای اسلامی، باهدف حفظ و استیفای حقوق مصرف‌کنندگان و افزایش نقش تشکل‌های مردم‌نهاد در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، موفق به کسب رتبه برتر سطح یک در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1396 شد.

    در متن پیام تقدیر دکتر سالاری استاندار محترم گیلان:

    جناب آقای توکلی

    مدیرکل محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات استان

    با سلام

    نظر به همت والای جنابعالی در اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، باهدف حفظ و استیفای حقوق مصرف‌کنندگان و افزایش نقش تشکل‌های مردم‌نهاد در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و کسب رتبه برتر سطح یک در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1396، بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های بی‌وقفه شما تقدیر و تشکر نمایم.

    امید است در پرتو عنایت حق‌تعالی و عمل به رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب، در پیشبرد سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف گیلان موفق و مؤید باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.