×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

تجاوز به کودک12 - اقدام شوم پسر 12 ساله با دختری 5 ساله همسایه در اتاق خوابش! - اتاق خواب

رکنا نوشت: نوجوان ۱۲ ساله ای به اتهام تجاوز به دختربچه ای ۵ ساله همسایه باید برای رسیدگی به جرم اش در دادگاه همپشر، انگلیس حاضر شود.

مادر قربانی بعد از شنیدن این اعتراف تکان دهنده در شرایط روحی بدی بسر می برد. این جرم در اتاق خواب این پسر در ماه آگوست سال گذشته رخ داده است. یک سال پیش وی در زمان وقوع جرم ۱۲ سال سن بیشتر نداشته و نام اش به دلایل قانونی فاش نشده است.

بیانیه ای دردناک از سوی مادر قربانی منتشر شده که در آن گفته است: “با وقوع این اتفاق هم من و هم پدرش داغون شدیم. احساس می کنم قلب ام تکه تکه شده است. فکر می کنم من باعث شدم دخترم مورد تجاوز قرار بگیرد. دیگر لحظه ای دخترم را از خودم دور نمی کنم.

” ناتالی دنینگتون، وکیل مدافعه گفته است: “متهم مشکلات یادگیری دارد و از نظر سن عقلی با وجو ۱۳ ساله بودن اما ۷ تا ۹ ساله است. وی خود را برای حضور در جلسه رسیدگی به اتهام اش آماده می کند. خدمات لازم برای آمادگی متهم قبل از حضور در جلسه دادگاه نیز انجام شده است. ” طبق شواهد موجود این نخستین ارتکاب جرم این نوجوان به شمار می آید و برای پیشگیری از وقوع مجدد آن باید جلسات این دادگاه با برنامه ریزی منظمی پیش رود.

*تصویر تزئینی است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.