شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولتی که مسؤولیت قبول نمی‌کند! | خود رئیس‌جمهور تصمیم گرفت پیام‌رسان تلگرام کنترل و محدود شود
    16 اردیبهشت 1397 - 13:12
    شناسه : 126738
    0

    نماینده مردم رشت گفت: تحت کنترل بودن فضای مجازی و آسیب نرساندن آن به امنیت ملی یکپارچه بودن مسؤولان نظام را می‌طلبد.شخص آقای روحانی نخستین کسی بود که در دوران اغتشاشات دی ماه به تلگرام معترض بود.

    پ
    پ

    تکریم و معارفه نماینده قدیم و جدید ولی فقیه در استان گیلان 10 - دولتی که مسؤولیت قبول نمی‌کند! | خود رئیس‌جمهور تصمیم گرفت پیام‌رسان تلگرام کنترل و محدود شود - تلگرام

    کوچکی‌نژاد در واکنش به برخی مواضع منتسب به حسن روحانی مبنی بر مخالفت دولت با فیلترینگ تلگرام، اظهار داشت: آنهایی که در داخل نظام به شکل اپوزیسیون بازی کرده و خود را به این شکل نشان می‌دهند باعث تعجب ما شده‌اند.

    وی با بیان اینکه موضوع فضای مجازی یک موضوع ملی است، به شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا گفت: تحت کنترل بودن فضای مجازی و آسیب نرساندن آن به امنیت ملی یکپارچه بودن مسؤولان نظام را می‌طلبد.

    کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه شخص آقای روحانی نخستین کسی بود که در دوران اغتشاشات به تلگرام معترض بود، عنوان کرد: خود رئیس‌جمهور که رئیس شورای‌عالی فضای مجازی و رئیس شورای عالی امنیت ملی هم هست، تصمیم گرفت این پیام‌رسان کنترل و محدود شود.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرکت روز گذشته حسن روحانی بازی خسته‌کننده‌ای برای مردم ایران است.

    وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی خواهان هماهنگی، یکپارچگی و وحدت در بین مسؤولان نظام هستند، بیان داشت: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور می‌خواهیم درباره این نوع سخنان پاسخگو باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.