چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • موافقت هیئت رئیسه مجلس با تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
    17 اردیبهشت 1397 - 22:23
    شناسه : 126827
    1

    رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجلس گفت:به دنبال تشکیک در آرای لازم برای تصویب کلیات تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هیئت رئیسه مجلس تصویب تشکیل این وزارتخانه را تائید کرد.

    پ
    پ

    کوچکی‌نژاد

    جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با میزان با اشاره به جلسه بررسی طرح کلیات تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مجلس گفت: روز گذشته کلیات طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد. علی‌رغم اخطار‌هایی که نمایندگان طبق قانون اساسی و برنامه ششم در صحن ارائه کردند بیش از ۱۳۹ نماینده با این طرح موافقت کردند.

    وی افزود: آقای لاریجانی پس از رای گیری برای این طرح اعلام کردند که این طرح خلاف برنامه و به دوسوم رای نیاز دارد و اما موافقین طرح هم گفتند که این خلاف برنامه نیست و نهایتا مناقشه‌ای در مجلس ایجاد شد.

    این نماینده مجلس با اشاره به تذکرات نمایندگان در این رابطه بیان داشت:با توجه به تذکرات نمایندگان، در نهایت ریاست مجلس قول داد که این مسئله را در هئیت رئیسه مجلس مطرح کند و نظر هئیت رئیسه را جویا شود که دیروز این جلسه شکل گرفت و هئیت رئیسه نظر نمایندگان را پذیرفت که مجلس رای مثبت به تشکیل وزرات گردشگری داده است و از فردا باید جزئیات این طرح در مجلس مطرح شود

    رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مجلس بیان داشت: این وزرات‌خانه می‌تواند در توسعه گردشگری و سهم گردشگری ما در دنیا موثر باشد. تمامی فعالین گردشگری در بخش خصوصی و عمومی درخواست تشکیل این وزراتخانه را از نمایندگان داشتند که الحمدالله کلیات این طرح به تصویب نمایندگان رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.