×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

1 - پسری که مدعی است دنیای پس از مرگش را دیده است + عکس -

زنده شدن و نجات معجزه آسای پسر ۱۳ ساله از مرگ

تا پیش از این چندین مورد از داستان های افرادی که برای لحظات یا دقایقی مرگ را تجربه کرده اند خوانده و شنیده اید، داستان هایی پر از راز و رموزی که برای ما جالب است اما این بار ماجرا کمی متفاوت است و از زبان پسری نوجوان نقل می شود که احساس می کند بعد از مرگش خدا را ملاقات کرده.

پسر ۱۳ ساله ای، که به طرز معجزه آسایی از مرگ رهایی یافت، می گوید که او خدا را در بهشت دیده – و از طریق موجودهای فرا طبیعی نجات یافته است. ” Trenton McKinley” نوجوان از شهر آلابامای آمریکا، که تصادفی فجیع و وحشتناک داشته و از آسیب های بدی رنج می برد، تحت مراقبت بود.

وضعیت به طوری بود که چند ساعت تا انجام عمل اهدای اعضای بدنش مانده بود، به طرز معجزه آسایی وضعیتش بهبود یافت و جان سالم به در برد. در مورد دلیل تصادف و مرگ کوتاهش این طور آمده است که چندین ماه پیش یک تریلر کوچک از روی او رد شد و جمجمه اش در چندین نقطه مختلف شکست و بعد از آن به سختی و با تلاش زیاد، به سختی نفس می کشید.

رد شدن تریلی بر روی پسر ۱۳ ساله و زنده ماندن او

طبق گفته مادرش، این نوجوان برای ۱۵ دقیقه مرده بود اما بعد زنده شد زنده شدنی که بدتر از مردن بود یعنی همان حالت مرگ مغزی؛ و پزشکان به او و همسرش گفته بودند که پسرشان مرگ مغزی شده و امکان ندارد از این اتفاق و مورد، جان سالم به در ببرد.

مادر این پسر، “جنیفر ریندر” افزود:تنها چیزی که من دیدم یک برانکار بود که پاهای پسرم را از روی آن آویزان بود، صحنه ی بدی بود او  ۱۵ دقیقه مرده بود اما زنده شد؛ وقتی که او به زندگی برگشت در حالت کما بود و پزشکان گفتند که هرگز حالت طبیعی نخواهد داشت. آنها به من گفتند که مسائل اکسیداسیون (اکسید شدن) مغز او در وضعیت بدی قرار دارد، و زندگی نباتی ای خواهد داشت.

91505666 d6edb948 ae9d 4f37 aecc bf1ad2f575efcopycopy - پسری که مدعی است دنیای پس از مرگش را دیده است + عکس -

زنده شدن پسر نوجوان بعد از مرگ مغزی 

بعد از چند ماه پس از این حادثه، “ترنتون” تلاش کرد تا بتواند نفس بکشد و مادر دل شکسته اش بالاخره تصمیم سختی را برای امضای اهدای عضو او گرفت. او می گوید:«پنج بچه کوچک نیازمند، با اعضای بدن او هماهنگ بودند و سازگاری داشتند»

پزشکان می گفتند:”این کار غیرمنصفانه بود که او را بیشتر از این نگه دارند، زیرا فقط اعضای بدنش بیشتر آسیب می دیدند”.

اما یک روز قبل از اینکه پزشکان دستگاه های زیستی او را خاموش کنند، پسربچه شروع به نشان دادن فعالیت مغزی و حرکت کردن کرد، قبل از اینکه بتواند خودش به تنهایی نفس بکشد و در کمال حیرت و ناباوری همه ی ما به زندگی بازگشت.

ادعای پسر بچه بعد از نجات از کام مرگ

“ترنتون” هنوز راهی طولانی برای بهبود کامل سلامتی خود دارد، زیرا او هنوز از آسیب عصبی و تشنج روزانه رنج می برد، اما معتقد است که به دلیل خاصی بازگشته. درحالی که او از لحاظ بالینی مرده بود، ولی معتقد است که او خدا را در بهشت دیده است  و این دلیل آن است که الآن او اینجاست.

ترنتون گفت:” در مدتی که دچار مرگ مغزی بودم در یک مکان باز بودم و مستقیم راه می رفتم. احساس می کردم خدا را می بینم و نیروی او مرا از مرگ دور می سازد.” حتی پزشکان گفتند:”هیچ توضیحی دیگری وجود ندارد جز خدا. هیچ راهی دیگری نیست که یک بیمار مرگ مغزی دوباره به زندگی بازگردد.”

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.