×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دارچین - با مصرف دارچین به راحتی لاغر می شوید! - چربی‌

شاید شما راههای زیادی را برای از دست دادن چربی های اضافه خود امتحان کرده باشید. راههایی مانند ورزش، رژیم های سخت غذایی و ….اگر به شما بگوییم دارچین و چربی سوزی با هم رابطه مستقیم دارند آیا باور می کنید؟ بله! براساس تحقیقات انجام شده دارچین و چربی سوزی با یکدیگر رابطه مستقیم دارند و سبب کاهش وزن و لاغری می گردند. زیرا دارچین باعث افزایش سرعت سوخت و ساز و متابولیسم بدن می گردد.

دانشمندان اخیرا در تحقیقات علمی کشف کرده اند که روغن موجود در ادویه دارچین باعث چربی سوزی و از بین رفتن چربی ها می گردد.شاید برای شما رابطه دارچین و چربی سوزی کمی عجیب به نظر بیاید! اما باید بدانید این ادویه معجزه آسا نقش بسزایی در لاغری و کاهش وزن و چربی سوزی دارد.در مطالعه ای که در دانشگاه میشیگان انجام شد، مشخص شد که دارچین باعث روند ترموژنز می شود که باعث افزایش حرارت بدن برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و تسهیل سوختن کالری می شود.

دارچین منبع مهمی برای جلوگیری از چاقی است.پس بهتر است در برنامه روزانه تغذیه شما جایگاه ویژه ای داشته باشد.اما رابطه دارچین و چربی سوزی چگونه است ؟

۱-دارچین باعث ثابت ماندن قند خون می شود.بنابراین شما میل کمتری به خوردن شیرینی جات پیدا می کنید.

۲-دارچین سبب کاهش اشتها می گردد. بنابراین شما در طول روز کمتر احساس گرسنگی می کنید.

۳-دارچین به دلیل افزایش سرعت سوخت و ساز بدن سبب از بین رفتن چربی ها، مخصوصا چربی های اطراف شکم می گردد.

۴-دارچین نقش بسزایی در ازبین رفتن سلولیت های بدن دارد.

دانشمندان اعتقاد دارند که دارچین بی رحم ترین چربی سوز دنیا است.اگر شما تمام رژیم ها را امتحان کرده اید اما به نتیجه دلخواه دست نیافته اید، وقت آن رسیده که رژیم دارچین را امتحان کنید و به رابطه شگفت انگیز دارچین و چربی سوزی پی ببرید.

شما می توانید در طول روز از دارچین در تمام وعده های غذایی خود استفاده کنید، اثرات معجزه آسا آن را مشاهده کنید و به راحتی لاغر شوید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.