شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اگر برجام نبود چه کسی در دنیا می‌توانست بفهمد آمریکا این حد غیرقابل‌اعتماد است
    21 اردیبهشت 1397 - 17:06
    شناسه : 127130
    0

    امام‌جمعه لاهیجان با گلایه از برخی رفتارها با اشاره به تاریخ عاشورا و رسوایی یزید و معاویه، عنوان کرد: نگویید فلانی از برجام دفاع می‌کند، بنده می‌گویم اگر برجام و این مذاکره و توافق نبود و آقای ترامپ نمی‌آمد و این توافق را نقض نمی‌کرد، چه کسی در دنیا می‌توانست بفهمد آمریکا این حد غیرقابل‌اعتماد است.

    پ
    پ

    صدیق امام جمعه لاهیجان - اگر برجام نبود چه کسی در دنیا می‌توانست بفهمد آمریکا این حد غیرقابل‌اعتماد است - آمریکا

    به گزارش «بامردم»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت با تقدیر از ریاست هلال‌احمر شهرستان برای سخنرانی در پیش از خطبه‌ها، اظهار داشت: هلال‌احمر یکی از نهادهای پرثمر و باارزش است، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند این نهاد در حوادث از اولین نفراتی و نهادهایی هستند که درصحنه حاضرشده و به امدادرسانی می‌پردازند.

    وی در رابطه با برگزاری جشنواره‌ای با عنوان «چای، لاهیجان، فرهنگ» اظهار داشت: در تبلیغات از عنوان روز لاهیجان برای این جشنواره استفاده کرده بودند و نمی‌دانستند که روز لاهیجان 13 فروردین است، پیش‌ازاین روز شهادت سردار بسیجیان مؤمن و متدین شهید ابوالحسن کریمی به نام روز لاهیجان نام‌گذاری شده بود.

    امام‌جمعه لاهیجان افزود: برای همین از نهادهای مختلف و از سوی مردم دلسوز در این رابطه زنگ زدند و از همین‌جا از همه مردم خوب و بیدار لاهیجان تشکر می‌کنم که به‌جا حرف می‌زنند، اما نامه‌ای در این رابطه به دستم رسید که خیلی بد جا و بدحرف زده است.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق تأکید کرد: به برگزارکنندگان زنگ زدیم و قرار است روز لاهیجان در جشنواره مطرح نشود و روز لاهیجان به نام شهید کریمی باقی خواهد ماند.

    خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با گلایه از برخی رفتارها با اشاره به تاریخ عاشورا و رسوایی یزید و معاویه، عنوان کرد: نگویید فلانی از برجام دفاع می‌کند، بنده می‌گویم اگر برجام و این مذاکره و توافق نبود و آقای ترامپ نمی‌آمد و این توافق را نقض نمی‌کرد، چه کسی در دنیا می‌توانست بفهمد آمریکا این حد غیرقابل‌اعتماد است.

    وی افزود: رهبر عزیزمان و مردم کشورمان همیشه گفتند آمریکا قابل‌اعتماد نیست اما بسیاری از کشورها به این پی نبرده بودند اما حالا آمریکا در اذهان بهترین دوستانش و کشورهای دنیا مفتضح شد.

    امام‌جمعه لاهیجان تأکید کرد: تمام سازمان‌ها ، سازمان بین‌المللی انرژی هسته‌ای و کشورهای مختلف تأکید کردند که ایران پایبند بوده و توافقات را انجام داده است و مشخص شد که این آمریکا است که غیرقابل‌اعتماد است، آن‌ها می‌خواستند که ایران این را نقض کند تا به دنیا بگویند ایران قابل‌اعتماد نیست و این نقض را به گردن ایران بی اندازند اما سرانجام با رهنمودهای مقام معظم رهبری و شهامت مسئولین این ترامپ و آمریکا بود که در همه دنیا رسوا شد.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.