×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

متهم - دختر نوجوان به خاطر دوست اینستاگرامی تا پای مرگ رفت + عکس - دختر

چند روز پیش زنی جوان هنگام عبور از ارتفاعات شهران صحنه هولناکی را دید. بالای کوه، دختری جوان با پسری درحال بگو مگو بود و ناگهان دختر جوان به پایین کوه پرتاب شد. زن که شاهد این صحنه بود به کمک دختر جوان شتافت. همزمان پسرجوان نیز خودش را به پایین کوه رساند و سوار بر خودروی پرایدی متواری شد.

شاهد حادثه با کمک راننده کامیونی که در حال گذر از جاده امامزاده داوود بود، دختر مجروح را به بیمارستان منتقل کردند و او تحت درمان قرار گرفت.چند روز بعد این دختر ۱۷ساله که از خطر مرگ نجات یافته بود، پس از مرخص شدن از بیمارستان راهی اداره پلیس شد تا از پسری که وی را از کوه به پایین پرت کرده بود، شکایت کند.

او گفت: کیوان(متهم) را از چند سال پیش می شناختم. او دوست برادرم بود تا اینکه ۵سال قبل زمانی که من ۱۲سال زیادتر نداشتم در حادثه ای تلخ برادرم را از دست دادیم. او در دریا غرق شد و پس از آن کیوان مدام به خانه ما می آمد تا ما را دلداری بدهد.

وی ادامه داد: حدود یک سال از مرگ برادرم گذشت و دیگر از کیوان خبری نداشتم تا اینکه مدتی قبل و با گذشت چند سال از این ماجرا از طریق اینستاگرام یکدیگر را پیدا کردیم و این بار با هم دوست شدیم. مدتی با هم چت می کردیم و دو بار یکدیگر را ملاقات کردیم تا اینکه چند روز پیش با مادرم درگیر شدم و از خانه بیرون آمدم. شب را به خانه دوستم رفتم اما روز بعد می ترسیدم به خانه برگردم. وقتی مادرم زنگ زد به دروغ گفتم که پیش کیوان و خانواده اش بودم و بعد از آن هم به کیوان زنگ زدم و از او خواستم اگر مادرم تماس گرفت، حرفم را تأیید کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.