سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41323 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجرای عملیات انتقال فیبر نوری به دیلمان و پیرکوه در سال جاری
    22 اردیبهشت 1397 - 2:38
    شناسه : 127198
    0

    فرماندار سیاهکل، در ارتباط با انتقال فیبر نوری به بخش دیلمان نیز یادآور شد: اقدامات اولیه درخصوص انتقال فیبر نوری به بخش دیلمان و پیرکوه صورت گرفته که در سالجاری عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

    پ
    پ

    اپراتورهای برتر ارائه دهنده اینترنت پرسرعت - اجرای عملیات انتقال فیبر نوری به دیلمان و پیرکوه در سال جاری -

    به گزارش ایسنا،مهندس رضا اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته معلم که با حضور جمعی از فرهنگیان شاغل و بازنشسته شهرستان سیاهکل در محل سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، در وصف مقام و منزلت معلم گفت: همه پیشرفت ها و افتخاراتی که ما امروز شاهد آن هستیم، مرهون تلاش و زحمات بایسته و شایسته معلمان و فرهنگیان فرهیخته ای است که باعث افتخار جامعه ماست.

    وی درخصوص اقدام رئیس جمهور آمریکا در بحث خروج از برجام، اظهار کرد: ترامپ به قول خودش، برجام را پاره کرد اما در واقع این حرکت وی، زبونی دولت آمریکا را به جهانیان نشان داد.

    فرماندار سیاهکل، با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که توانست دولت های بزرگی همچون آمریکا را به چالش بکشاند، تصریح کرد: با افتخار می توانیم بگوییم فرزندان همین ملت بودند که زیر سایه حمایت های رهبری با عزت آفرینی ابرقدرت ها را به چالش بکشانند. در واقع ترامپ با این حرکت غیر انسانی راه به جایی نخواهد برد بلکه ملت ما مصمم تر و قوی تر از گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.

    این مقام مسئول، با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرستان سیاهکل از جمله پروژه هوشمند فیبر نوری، خاطرنشان کرد: پروژه فیبر نوری که در بحث افزایش سرعت اینترنت و به روز نمودن شهرستان حائز اهمیت است، پیشرفت های قابل قبولی در جهت ارتقای شبکه مخابراتی شهر سیاهکل صورت گرفته؛ به طوری که در مدت زمان کوتاهی که این پروژه شروع شده تاکنون ۴ کافوی مخابراتی نصب شده و ۶ کافوی دیگر در دست انجام است و حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم.

    اسلامی، در ارتباط با انتقال فیبر نوری به بخش دیلمان نیز یادآور شد: اقدامات اولیه درخصوص انتقال فیبر نوری به بخش دیلمان و پیرکوه صورت گرفته که در سالجاری عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

    وی درباره وضعیت اشتغال شهرستان نیز گفت: با توجه به رویکرد جدید مقام عالی استان در بحث گردشگری و بوم گردی، اقداماتی در جهت تقویت اشتغال شهرستان، در حوزه بوم گردی صورت گرفته به طوری که ۲۸۵ سهمیه بوم گردی برای شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد، ۷۱ پرونده متقاضیان بررسی و آماده ارائه به بانک گردیده است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.