×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان - مدیریت پسماند از برنامه های مهم شهرداریها است - با مردم

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی در اولین سمینار تخصصی شهرداران استان گیلان در آستارا افزود: نوسازی ماشین آلات جمع آوری زباله از نیازهای شهرداری های کوچک است و از سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور انتظار داریم همچنان که به خرید و توزیع منمرکز ماشین آلات و تجهیزات اقدام می کند در زمینه تاسیسات کمپوست و زباله سوز نیز رفتار مشابهی دشته باشد.
وی اضافه کرد: الحمدالله امسال رویکرد دولت محترم پیش بینی و تخصیص اعتبارات ملی در بحث پسماند با اولویت شمال کشور است.
وی با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه طرح جامع مدیریت پسماند کشور اجرا شود گفت: شهرداریها با تهیه و تصویب طرح جامع پسماند شهرها ، آماده ی حرکت جدی در این زمینه هستندو دیگر دستگاه ها هم می بایست در این زمینه همکاری نمایند. توجه به آموزش شهروندان ،مدیران و کارکنان ، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی با شهرداریها، اجرای مدیریت واحد شهری ، توجه به بحث درآمد پایدار شهرداریها، عدم موازی کاری دستگاه ها و صنوف با شهرداریها،از دیگر مواردی بود که مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این سمینار بیان کرد.
شهردار لاهیجان در ادامه صحبت های خود گفت: از توجه دکتر سالاری، استاندار گیلان بعنوان نماینده عالی دولت و همچنین معاون عمرانی استاندار و مدیر کل امور شهری برای توجه به شهرداریهای استان قدردانی می نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.