×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کمیل قاسمی با شکست برابر حریف ترکیه ای در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد، اولین مدال نقره کاروان المپیک ایران را بدست آورد

به گزارش «بامردم»، کمیل قاسمی آزاد کار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان اولین مدال نقره کاروان ایران در المپیک ریو را بر گردن آویخت.

قاسمی که با قرعه سختی روبرو شده بود در دور اول و در مسابقه ای نزدیک کوری جارویس از کانادا را ۵-۲ از پیش رو برداشت.

2کمیل در گام دوم به مصاف عبدالمطلب از مصر رفت و با ارائه یک کشتی برتر ۷-۰ حریفش را از پیش رو برداشت تا در جمع ۸ کشتی گیر برتر ۱۲۵ کیلوگرم حضور یابد.

Generated by IJG JPEG Library

کشتی گیر اهل جویبار کشورمان در سومین مسابقه به مصاف حریف قدرتمند گرجستانی رفت که توانسته بود شرکت کننده اوکراینی که بلال ماخوف روس را برده بود از پیش رو بردارد، در این مسابقه پتریاشویلی وقت اول را ۲-۰ از قاسمی پیش افتاد اما سماجت و تلاش کشتی گیر کشورمان مسابقه را برگرداند و در نهایت قاسمی با نتیجه ۴ – ۴ و بددلیل امتیاز درشت تر به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

14اما کار بزرگ قاسمی در نیمه نهایی بود جایی که در ۳۳ ثانیه ۱۰ امتیاز از حریف آمریکایی گرفت و مقتدرانه فینالیست شد، کمیل ابتدا دلاکنو را خاک کرد و سپس با ۴ بارانداز پیاپی حریف به به بهت فرو برد تا مقترانه راهی فینال شود.

18

قاسمی سپس در فینال برابر طاها آکگول دارند دو مدال طلای جهان قرار گرفت، اما ۳-۱ مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از کسب مدال طلا بازماند.

24

انتهای خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.