×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

636617383254725444 - تخریب ویلای یک وزیر و توضیحات جدید دادستان ساوجبلاغ + عکس -

پس از آن که برخی خبرها از تخریب ویلای یکی از وزیران در استان البرز توسط دادستانی ساوجبلاغ حکایت داشت، روز گذشته دادستان این شهر تایید کرد که این ویلا متعلق به رحمانی فضلی بوده است.

حیدر جعفری دادستان ساوجبلاغ این مطلب را روز گذشته به روزنامه خراسان اعلام کرد. او در پاسخ به این سوال خبرنگار خراسان که آیا ویلایی که به تازگی در شهرستان ساوجبلاغ تخریب شد متعلق به آقای رحمانی فضلی وزیر کشور بوده یا نه؟ گفت: «بله، بوده اما هرچه بوده گذشته و تمام شده است.»

دو روز پیش خبری با این موضوع منتشر شد که «ویلای غیرمجاز یکی از وزیران در روستای فشند ساوجبلاغ به دستور دادستانی ساوجبلاغ تخریب شد». این خبر را روزنامه جمهوری اسلامی منتشر کرد و نوشت: «تلاش استاندار البرز و فرماندار ساوجبلاغ برای جلوگیری از تخریب ویلای غیرمجاز بی نتیجه ماند. جالب این که صاحب این ویلا، خود یکی از متولیان مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است». براساس این گزارش معاون دادستان ساوجبلاغ دراین باره تاکید کرده بود: تخریب بیش از ۱۰۰ ویلای غیرمجاز به منظور آزادسازی اراضی کشاورزی صورت گرفت و طبق قانون هیچ تبعیضی قائل نمی شویم.روزنامه آرمان نیز دراین باره در یادداشتی با عنوان «ضرورت حاکمیت قانون درکشور» نوشت: «در خبرها بود که ویلای وزیر محترم کشور در شهرستان ساوجبلاغ به علت تخلف و تغییر کاربری زمین های کشاورزی، تخریب شد و قاضی اصغری، معاون محترم دادستان شهرستان، علت تخریب را اعتراض مردم به ناعدالتی در تخریب های صدگانه اخیر در آن شهرستان ذکر کردند.»این روزنامه می افزاید :امروز هر مسئول، مقام، کارشناس و شهروند عادی که دلش برای توسعه کشور می تپد، باید از اقدامات مشابه معاون دادستان ساوجبلاغ دفاع کند و به ویژه شرایطی فراهم کند که اجرای قانون قبل از هر شهروند عادی، اول برای مقامات و مسئولان اجرا شود تا مردم تابع دین و منش و روش حاکمانشان شوند. ان شاءا…

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.