شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دانش آموز ایرانی گرداننده معروفترین سایت غیراخلاقی بود!
    27 اردیبهشت 1397 - 11:45
    شناسه : 127672
    0

    یک دانش آموز دبیرستانی که با راه اندازی یکی از معروفترین سایت های تصاویر مستهجن در فضای مجازی جولان می داد دستگیر شد.

    پ
    پ

    tپلیس فتا - دانش آموز ایرانی گرداننده معروفترین سایت غیراخلاقی بود! -

    سرهنگ اکبر امینی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا به دنبال رصدهای شبانه روزی فضای مجازی به وبسایتی که محتویات مستهجن را بارگذاری و دائم آن را به روز رسانی می کرد برخورد کرده که شناسایی مدیر آن در دستور کار قرار گرفت.
    وی اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد مدیر این وبسایت با انجام اقداماتی حرفه ای قصد پاک کردن رد پای خود را داشته که این امر شناسایی متهم را دشوار کرده بود.کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم که دانش آموزشی دبیرستانی بود را شناسایی و دستگیرد کردند و تمامی دستگاه های دیجیتال وی را نیز ضبط کردند.متهم بواسطه حرفه ای بودن در این کار، ابتدا منکر هرگونه ارتباط خود با پرونده شد ولی پس از رویارویی با مدارک و مستندات انکارناپذیر رایانه ای لب به اعتراف گشود.
    سرهنگ امینی افزود: مدیر این سایت مستهجن اعتراف کرد که بدون اطلاع والدین اقدام به ایجاد وبلاگ و بارگذاری عکسهای مستهجن کرده است. پس از تکمیل تحقیقات، متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی اعزام و برای وی قرار کفالت صادر شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.