×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شهرداری لاهیجان آماده میزبانی همایش روابط عمومی های گیلان است - شهرداری لاهیجان آماده میزبانی همایش روابط عمومی های گیلان است - بامردم

مسعود کاظمی به مناسبت ۲۷اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور در جمع رئیس و کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان افزود:روز روابط عمومی فرصتی برای قدردانی از دست اندرکاران این حرفه مهم می باشد ،این روز را به مدیران و کارکنان روابط عمومی های گیلان تبریک عرض می نمایم.

وی اضافه کرد:شهرداری لاهیجان آماده است باهمکاری و مشارکت استانداری گیلان میزبان روابط عمومی ها باشد تا از تلاش های زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی تجلیل شود.

وی گفت:مردم با اهداف،سیاست گذاری و خدمت رسانی شهرداری و مجموعه هایی که در حال فعالیت هستند به وسیله روابط عمومی آگاه می شوند.

کاظمی با بیان اینکه روابط عمومی یک حرفه و کار دشوار می باشد، افزود: روابط عمومی ها از بازوان اجرایی و مهم هر سازمان هستند که از تولد تا فوت با شهروندان در فعالیت هستند و به صورت ۲۴ساعته حضور دارند و برای من این روز آنقدر اهمیت داشت که برای تبریک به حضور شما برسم.

شهردار لاهیجان گفت:تلاش می کنم از هر روزی برای بالا بردن شأن دوایر خود استفاده کنم و هرکدام از شما شهردار و مدیر هستید.

کاظمی افزود:بیان عملکرد شهرداری و ارتباط و جلب رضایت مردم با توجه به شرایط شهرداری و‌ وسعت و پهنای این شهر واستان به جهت انتقال داده ها واطلاعات به روز در سطح استان و کشور، بستگی به نوع مدیریت مجموعه روابط عمومی دارد.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم پرسنل شهرداری لاهیجان توانمند هستند و باید توان مندی آنها شناخته شود، افزود: انتظار دارم تلاش های آموزشی برای شهروندان در زمینه مباحث فرهنگ شهروندی و همچنین آموزش پرسنل بیشتر شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در زمینه امور بین الملل و ارتباطات برنامه ریزی کند، اضافه کرد: مجموعه ای موفق است که در دل مردم بتواند ارتباط برقرار کند و روابط عمومی ها باید در انتقال اطلاعات همیشه به روز باشند و مردم را در جریان عملکردها و فعالیت ها قرار دهند.

کاظمی با اشاره با اینکه امروز عصر استفاده از فضای مجازی است،گفت: فضای مجازی یکی از ابزارهایی است که برای موفقیت بیشتر باید از آن استفاده کرد.

وی گفت: کار روابط عمومی ارتباط بوده و در دنیا هم بحث ارتباط مهم است، هر چقدر ارتباط قوی تر باشد جایگاه شهرداری محکم تر خواهد بود.

رضا نصرتی عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک روز روابط عمومی گفت:در شهرداری جایگاه روابط عمومی در کنار شهردار است و شهردار و یک مجموعه را روابط عمومی آن مجموعه نشان میدهد.

وی افزود : لاهیجان یکی از شهرهای برجسته گیلان می باشد و باید در همه زمینه ها برند باشد.

شاهین جهانگیر بلورچیان، رئیس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان نیز در این دیدار گفت: این نخستین بار است که یک شهرداری در روز روابط عمومی شخصاًبه محل کار پرسنل روابط عمومی می رود تا این روز را به آنها تبریک بگوید.

وی افزود: کارکنان اداره ارتباطات شهرداری لاهیجان با توجه به پیشینه موفق روابط عمومی شهرداری همواره تلاش می کنند با مردم ارتباط نزدیک داشته باشد و به عنوان یک روابط عمومی پویا ، خلاق و مطرح به صورت شبانه روز فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم با رفع کاستی ها برای بهبود شرایط و نشان دادن عملکرد بهتر شهرداری لاهیجان در سطح استان و کشور بدرخشیم و با بیان عملکرد همه واحدهای شهرداری برای جلب رضایت شهروندان گام برداریم.

جهانگیر بلورچیان گفت: جای دارد از حمایت های شهردار و شورای اسلامی شهر از مجموعه اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان قدردانی نمایم.

کاظمی شهردار لاهیجان و نصرتی عضو شورای اسلامی شهر در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان تقدیر کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.