×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

علی وارسته فرماندار رودسر - رودسر ظرفیت برگزاری سه تا چهار جشنواره ملی را دارد + تصاویر - بامردم

به گزارش «بامردم»، علی وارسته روز پنجشنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان در چابکسر افزود: مطمئناً پس از برگزاری جشنواره ملی گل‌گاوزبان در اشکورات رحیم‌آباد رودسر می‌توان جشنواره‌های دیگری همچون گل و گیاه در چابکسر، فندق در اشکورات و بومی و محلی در جواهر دشت چابکسر برگزار کرد که تلاش می‌کنیم در موعد مقرر انجام دهیم که خوشبختانه جشنواره گل‌گاوزبان با اقبال عمومی بلندی همراه شد.

وی در ادامه از راه‌اندازی رشته گل و گیاه در دانشگاه علمی، کاربردی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: شهرستان رودسر و بخش چابکسر به لحاظ ظرفیت عظیم در حوزه گل و گیاه این شایستگی را دارد که علاوه بر راه‌اندازی رشته گل و گیاه در دانشگاه جشنواره گل و گیاه را هم در این بخش برگزار کنیم چراکه این بخش در حوزه گل و گیاه یک برند و امتیاز ویژه‌ای دارد.

فرماندار رودسر همچنین از ساماندهی ایست بازرسی گلوگاه چابکسر خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکل برطرف شود.

به گفته وارسته، استقرار دائمی این گلوگاه در شرایط کنونی دیگر جواب نمی‌دهد و باید امکانات و تجهیزات الکترونیکی به آن منتقل شود.

وی همچنین بر ضرورت تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری در چابکسر، بهره‌مندی از ظرفیت عظیم رودخانه اچیرود و اولویت‌بندی صنوف مختلف در چابکسر تأکید کرد.

دیدار فرماندار رودسر با اعضای شوراهای اسلامی 1 - رودسر ظرفیت برگزاری سه تا چهار جشنواره ملی را دارد + تصاویر - بامردم دیدار فرماندار رودسر با اعضای شوراهای اسلامی 5 - رودسر ظرفیت برگزاری سه تا چهار جشنواره ملی را دارد + تصاویر - بامردم دیدار فرماندار رودسر با اعضای شوراهای اسلامی 4 - رودسر ظرفیت برگزاری سه تا چهار جشنواره ملی را دارد + تصاویر - بامردم دیدار فرماندار رودسر با اعضای شوراهای اسلامی 3 - رودسر ظرفیت برگزاری سه تا چهار جشنواره ملی را دارد + تصاویر - بامردم دیدار فرماندار رودسر با اعضای شوراهای اسلامی 2 - رودسر ظرفیت برگزاری سه تا چهار جشنواره ملی را دارد + تصاویر - بامردم

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.