جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس پارک علم و فناوری گیلان منصوب شد+ متن حکم
    30 اردیبهشت 1397 - 20:13
    شناسه : 127930
    1

    منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، علی باستی را به سمت رئیس پارک علم و فناوری گیلان منصوب کرد.

    پ
    پ

    منصوب حکم - رئیس پارک علم و فناوری گیلان منصوب شد+ متن حکم - پارک علم و فناوری گیال

    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، علی باستی را به سمت رئیس پارک علم و فناوری گیلان منصوب کرد.

    در حکم منصور غلامی خطاب به علی باستی آمده است:

    با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت «رئیس پارک علم و فناوری گیلان» منصوب می‌شوید.

    از جنابعالی انتظار می‌رود که با مشارکت و ایفای نقش مؤثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه و همراهی و همکاری با نقش آفرینان اصلی این زیست بوم و همچنین توسعه کیفی مؤسسات مستقر در پارک در کنار توسعه کمی آنها، زمینه توسعه کسب و کار مؤسسات و حضور آنان در بازار‌های فرامنطقه ای، ملی و بین المللی را در سر لوحه کار خویش قرار دهید.

    در این راستا تعامل مؤثر با مدیران اجرایی استان برای تأمین زیر ساخت‌های لازم برای استقرار و حل مشکلات پیش روی توسعه کسب و کار مؤسسات و همچنین ایجاد روابط نظام مند، مؤثر و هدفمند با دانشگاه‌های استان برای بهره گیری دانشگاهیان از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری در جهت تجاری سازی دستاورد‌های علمی و پژوهشی آنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

    امید است که تنوع بخشی به منابع مالی مورد نیاز پارک علم و فناوری، افزایش نسبت درآمد‌های اختصاصی پارک به اعتبارات ملی و استانی و بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه کالبدی پارک مورد اهتمام ویژه جنابعالی و همکاران قرار گیرد.

    انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی به انجام رسانید.

    شایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد‌های دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، در مراکز دولتی و خصوصی نقشی شایسته درنظام علم و فناوری ایفا نمایید.

    وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات مجید متقی طلب، رئیس سابق پارک علم و فناوری گیلان در مدت زمان تصدی این مسؤولیت قدردانی کرد.

    گفتنی است؛ علی باستی متولد سال ۱۳۵۲ در شهر رشت است و دانش آموخته دوره دکترای تخصصی رشته مهندسی مکانیک، ساخت و تولید از دانشگاه صنعتی توکیو و در حال حاضر عضو هیأت علمی (دانشیار) دانشگاه گیلان است.

    معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان، دبیر معاونان دانشجویی منطقه ۲ کشور، معاونت پژوهش و فناوری دانشکده فنی و مدیریت گروه مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان از جمله سابق بایستی بود.

    دیار میرزا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.