×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

تمیزکار شورای شهر لاهیجان 1 - تأکید سخنگوی شورای شهر لاهیجان بر نظارت دقیق و مستمر ناظرین شهرداری بر پروژه‌های آسفالت و عمرانی شهر - آسفالت

جواد نجار تمیزکار در هفتمین جلسه شورای شهر لاهیجان بر نظارت دقیق و مستمر ناظرین شهرداری بر پروژه‌های آسفالت و عمرانی شهر تأکید کرد.

وی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ، ماه بندگی و خودسازی و آرزوی قبولی طاعات همه‌روزه داران ، به بازدید اخیر از اجرای آسفالت معابر سطح شهر اشاره و افزودند : استفاده از دستگاه ویتکن (آسفالت تراش) در اجرای لکه‌گیری آسفالت معابر، از طرق فنی و اصولی اجرای آسفالت است ولی در بازدید اخیر از نقاطی که این دستگاه در حال کار می‌باشد مشاهده می‌گردد در بسیاری از نقاط حتی به خاطر ترک‌های طولی با عرض بسیار کم ، بستر آسفالت  به عرض یک متر توسط این دستگاه تخریب می‌گردد که به نظر می‌رسد این امر منطقی نبوده و باعث افزایش هزینه‌ها می‌گردد .

وی با انتقاد از عدم نظارت و حضور ناظرین شهرداری در محل اجرای پروژه‌های آسفالت  از شهرداری خواستند ضمن ارائه گزارشی از میزان آسفالت انجام‌شده و عملکرد دستگاه آسفالت تراش ، موارد استفاده ضایعات آسفالت که توسط دستگاه ویتکن برداشت‌شده را نیز به شورا اعلام فرمایند .

سخنگوی شورای شهر در همین راستا از شهردار لاهیجان خواستند بهنگام اجرای آسفالت حتماً ناظرین شهرداری در محل حضورداشته باشند. وی همچنین به مشکلات آسفالت در کوچه‌های فرعی سطح شهر اشاره و از شهردار محترم خواستند با توجه به فصل مناسب برای اجرای آسفالت ، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم جهت رفع مشکلات شهروندان در کوچه‌های فرعی نیز مدنظر قرار گیرد .

وی بابیان اینکه  فضای سبز سطح شهر در بسیاری از نقاط در حال خشک شدن است ،  خواستار رسیدگی موضوع و انجام اقدامات لازم در این خصوص شد.

جواد نجار تمیزکار در ادامه به ابراز نارضایتی شهروندان از مشکل افت ولتاژ برق در خیابان صادقیه اشاره و از مسئولین امر تقاضای رسیدگی موضوع را داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.