جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هیچ عذری درخصوص عدم رفع مشکلات کشاورزان پذیرفتنی نیست
    03 خرداد 1397 - 19:21
    شناسه : 128117
    0

    فرماندار املش در کارگروه شورای حفاطتی منابع آب این شهرستان گفت: هیچ عذری از مسئولان، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی برای عدم رفع مشکلات کشاورزان پذیرفتنی نیست. یونس محمودی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان املش به کشت برنج اختصاص دارد، گفت: با توجه به پیش بینی شرایط […]

    پ
    پ

    photo 2016 12 12 00 07 06 Copy - هیچ عذری درخصوص عدم رفع مشکلات کشاورزان پذیرفتنی نیست -

    فرماندار املش در کارگروه شورای حفاطتی منابع آب این شهرستان گفت: هیچ عذری از مسئولان، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی برای عدم رفع مشکلات کشاورزان پذیرفتنی نیست.

    یونس محمودی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان املش به کشت برنج اختصاص دارد، گفت: با توجه به پیش بینی شرایط جوی حال و آینده کشاورزی شهرستان، مقرر شد، سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی نسبت به تامین پمپ آب مزارع با شرایط آسان و تسهیل در کار کشاورزان اقدام جدی صورت دهند.

    فرماندار املش تصریح کرد: آندسته از آب سورانی را که بخواهند تخلف کنند حکم آب سواری آنها لغو خواهد شد و سازمان آب منطقه ای استان گیلان به تعهدات خود برای کشاورزان عمل خواهد کرد.

    وی در پایان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها را موظف به رفع مشکلات کشاورزان در جهت تامین آب زراعی آنان خواهیم کرد، افزود: از سازمان جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و سازمان امور ابیاری شرق گیلان، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی، شهرداران و بخشداران می‌خواهم که نسبت به رفع مشکلات آب کشاورزی مناطق، جدیت در کار داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.