×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

101764 53 1527246269 - نماینده و فرماندار با کت و شلوار داخل استخر پریدند! + تصاویر - استخر فراشبند

استخر سر پوشیده شهدای فراشبند توسط بخش خصوصی ( آقایان محمود فضلی و احسان عالیشوندی) در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان ساخته شده است.

این مجموعه شامل استخر شنا ، جکوزی ، سونا ،حوضچه آب سرد و گرم می باشد.

صادق فروغی فرماندار شهرستان فراشبند در مراسم افتتاح این مجموعه ورزشی تفریحی گفت : امروز انقلابی کسی است که یک شغل ایجاد کند و من دست سرمایه گذاران بخش خصوصی که در شهرستان فراشبند سرمایه گذاری می کنند را می بوسم و به عنوان فرماندار با تمام توان از بخش خصوصی حمایت خواهم کرد.

وی ادامه داد ، تنها کسانی میتواند آینده این شهر را رقم بزنند که در آن سرمایه گذاری کنند.

شهرام رشیدی بخشدار مرکزی نیز بیان داشت: سرمایه داران این شهر که الحمد لله کم هم نیستند باید در شهرستان سرمایه گذاری کنند و مسئولان نیز باید سرمایه داران را با در نظر گرفتن مشوق هایی تبدیل به سرمایه گذار کنند

محمد علی کاویانی از اساتید دانشگاه ، ضمن تشکر از این سرمایه گذاران به مشکلات پیش روی آنان پرداخت.

وی افزود: انتظاری که آقایان فضلی و عالیشوندی از مجموعه دولت دارند این است که با پیگیری مسئولان این طرح در قالب طرح هایی قرارگیرد که به آن تسهیلات کم بهره تعلق گیرد تا بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز همه چیز برای استفاده مردم در حوزه ورزش Sport و سلامت فراهم است.

نائب ریس هیات شنای استان فارس نیز برای افتتاح چنین طرحی در شهرستان محروم فراشبند ابراز خوشحالی کرد.

دبیر هیات نجات غریق استان نیز به نوبه خود ایراد سخن کرد و گفت برای هرنوع همکاری با این مجموعه آماده ایم ، این مجموعه از امکانات و استاندارد های خوبی برخوردار است. وی افزود: با وجود این مجموعه امیدواریم در آینده ای نزدیک این شهرستان از لحاظ تربیت مربیان نجات غریق خودکفا شود.

در ادامه ، محمود فضلی سرمایه گذار مجموعه ورزشی تفریحی شهدای فراشبند با اشاره به سرمایه گذاری چهار میلیارد تومانی انجام شده در این پروژه ، خواستار تسریع گاز رسانی و همچنین پرداخت تسهیلات بانکی ، جهت سرعت بخشیدن به احداث و تکمیل دیگر فازهای این مجتمع ورزشی تفریحی شد.

محمود فضلی اشتغال مستیقم ایجاد شده در این مجموعه را ۲۴ نفر اعلام کرد و افزود: با تکمیل دیگر فازها ، اشتغال ایجاد شده ، افزایش خواهد یافت.

حاشیه خوشمزه مراسم

عکسی که در پایان این مراسم گرفته شده است در شبکه ها اجتماعی بازتاب زیادی پیدا کرده است. در این عکس می بینید که نماینده و فرماندار شهر فراشبند با کت و شلوار داخل استخر پریده اند.

- نماینده و فرماندار با کت و شلوار داخل استخر پریدند! + تصاویر - استخر فراشبند 6 - نماینده و فرماندار با کت و شلوار داخل استخر پریدند! + تصاویر - استخر فراشبند 5 - نماینده و فرماندار با کت و شلوار داخل استخر پریدند! + تصاویر - استخر فراشبند 4 - نماینده و فرماندار با کت و شلوار داخل استخر پریدند! + تصاویر - استخر فراشبند 3 - نماینده و فرماندار با کت و شلوار داخل استخر پریدند! + تصاویر - استخر فراشبند 2 - نماینده و فرماندار با کت و شلوار داخل استخر پریدند! + تصاویر - استخر فراشبند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.