شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای داشتن عمری طولانی تراز این عضو بدنتان به خوبی مراقبت کنید
    05 خرداد 1397 - 10:55
    شناسه : 128191
    0

    همه افراد دوست دارند تا عمری طولانی و سالم داشته باشند. کبد نقش پر رنگی در سلامت و میزان طول عمر شما دارد. این اندام مرکز تصفیه و پاکسازی بدن به شمار می آید و در عین حال کبد اندامی بسیار حساس است و تحت عوامل مختلفی مورد آسیب قرار خواهد گرفت.

    پ
    پ

    - برای داشتن عمری طولانی تراز این عضو بدنتان به خوبی مراقبت کنید -

    در صورتیکه بتوانیم کبد سالم داشته باشیم و ترکیبات مورد نیاز آن را از غذاها و محیط به دست آوریم دارای عمر طولانی خواهیم بود و صفرا یک ماده پاک کننده بسیار مهم برای بدن بوده و می توانیم به اندازه لزوم آن تمامی بدن را پاک سازی نماید.علاوه بر تمیز نگه داشتن بدن و روده ها و سیستم گوارش بدن دارای ترکیباتی است که مقوی قلب و عروق و مغز و اعصاب و فعالیت روحی و جسمی و جنسی می باشد.

    در اثر فعالیت مناسب کبد، کلیه ها و مجاری و مثانه و دستگاه جنسی ترشح هورمون ها و ترشح جنسی در اثر اعمال این عضو کنترل شده و غدد جنسی و پروستات و سایر غدد نیز تحت اعمال این عضو کنترل می باشند و صفرا که مایع تمیز کننده سیستم گوارش مجاری و عروق می باشد در اثر ترشح به اندازه لزوم در خون و مجاری می توانند هورمون جنسی تستسترون Testesterone در مرد ها که تجمع آن در غدد جنسی و پروستات و باعث ورم و بزرگی این عضو می شود کنترل کرده و مقدار اضافی آن را خنثی کرده و از محل خارج می نمایند.

    منبع: دکتر سلام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.