شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش تند بخشدار قرقری به خبر استفاده اهالی این منطقه از گوشت گربه
    05 خرداد 1397 - 11:30
    شناسه : 128194
    0

    بخشدار قرقری با اشاره به اینکه سخنان یک خبرنگار کذب و از روی بی اطلاعی بوده است، افزود: استفاده مردم بخش قرقری از گوشت گربه تکذیب می‌شود.

    پ
    پ

    - واکنش تند بخشدار قرقری به خبر استفاده اهالی این منطقه از گوشت گربه -

    یک خبرنگار در روزهای اخیر با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد مردم بخش قرقری، ملادادی و هیرمند واقع در منطقه سیستان به دلیل فقر و نداری با گوشت گربه شکم خود را سیر می‌کنند.

    انتشار این مطلب موجب رنجش خاطر مردم سیستان بلوچستان شده و واکنش های زیادی را از جانب کاربران فضای مجازی استان در پی داشته است.

    اردشیر ارباب‌زهی، در همین رابطه اظهار داشت: تمام حرف‌های این خبرنگار کذب محض و ناشی از بی‌اطلاعی وی بوده است.

    بخشدار قرقری افزود: در بی‌اطلاعی وی همین بس که شهرستان هیرمند را به عنوان یک روستا فرض کرده و اطلاع نداشته که هیرمند یک شهرستان مجزا و دارای فرمانداری جداگانه است.

    ارباب‌زهی خاطرنشان کرد: مردم دارالولایه سیستان در دینداری شهره آفاق هستند پس چطور ممکن است در ماه رمضان با گوشت گربه افطار کنند؟!

    بخشدار قرقری خاطرنشان کرد: هر چند سیستان با مشکلات زیادی روبرو است اما دولت، خیران و نهادهای حمایتی اجازه نخواهند داد که این شرایط اسفبار برای مردم رخ داد و تمام این حرفها توهین به مردم است و از زبان هیچ انسان عاقلی شنیده نمی شود.

    دهیار روستای ملادادی هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: حرف‌های این آقای خبرنگار از پایه بی اساس و دروغ است.

    وی تصریح کرد: ما در این روستا اصلا گربه نداریم که کسی بخواهد گوشت آن را بخورد؛ در ضمن مردم اینجا خودشان دامداری می‌کنند و افراد بی بضاعت هم تحت پوشش نهادهای حمایتی و کمیته امداد هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.