×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اصحاب رسانه 2 - ۵۴ طرح پیشنهادی اشتغالزایی آستانه اشرفیه روی میز مدیران عامل بانک ها و ادارات کل استان گیلان -

در آخرین نشست هماهنگی طرح های تکاپو برای ایجاد اشتغال که با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه برگزارشد رحیم حیدری ضمن تقدیر از برنامه ریزی ها و تلاش های اعضای ستاد گفت: تلاش های شما می تواند بخشی از مشکلات جامعه را برای رفع معضل بیکاری حل کند.

وی با بیان اینکه طرح های روستایی حاصل کارشناسی است که اگر به درستی استفاده شود بخشی از مشکلات حل می شود اظهار کرد : اگر ما نتوانیم در این بخش از طرح های ارائه شده استفاده نکنیم به تبع آن دیگر استان ها برخوردار خواهند شد و در نهایت شهر ، استان ما از شهرها و استان های کم برخوردار خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد : بایئد همه تلاش کنیم با یک همت مضاعف اگر نارسایی وجود دارد آن گره را را رفع کنیم تا سهمی دراشتغالزایی و معیشت مردم داشته باشیم .

گفتنی است ۲۷ طرح گردشگری ، ۵ طرح شیلات ، ۱۸ طرح جهاد کشاورزی و ۴ طرح صنعت ، تجارت و معدن برای دریافت تسهیلات با اعتباری ۴۶ میلیارد ریال روی میز مدیران عامل بانکها و ادارت کل قرار می گیرد تا با تسهیل در این امر شهر آستانه اشرفیه بتواند سهمی در اشتغال داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.