جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازپرس قلابی دادگستری در فومن دستگیر شد
    07 خرداد 1397 - 10:55
    شناسه : 128376
    0

    سرهنگ محسن جعفرزاده از دستگیری شخصی با جعل عنوان بازپرس دادگستری در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس دریافتند که متهم در نظر دارد با جعل عنوان و اخذ مجوز قضایی اقدام به کلاهبرداری کند.

    پ
    پ

    دستگیر - بازپرس قلابی دادگستری در فومن دستگیر شد - بازپرس قلابی

    فرمانده انتظامی فومن از دستگیری شخصی با جعل عنوان بازپرس دادگستری در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ محسن جعفرزاده در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه، شخصی با جعل عنوان بازپرس دادگستری به دادسرای عمومی و انقلاب فومن مراجعه و قصد دریافت مجوز پخش اوراق بخت‌آزمایی به نام اداره بهزیستی را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس دریافتند که متهم در نظر دارد با جعل عنوان و اخذ مجوز قضایی اقدام به کلاهبرداری کند، بنابراین کلاهبردار ۴۲ ساله توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

    وی با اشاره به اینکه با استعلام از سوابق متهم مشخص شد وی دارای ۵ فقره سابفه کیفری است، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس سرانجام به جعل عنوان و قصد کلاهبرداری از این طریق اعتراف کرد.

    سرهنگ جعفرزاده خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو و کیف این کلاهبردار ۱۱ دسته چک از بانک‌های مختلف به نام همسرش و تعدادی اوراق خام قبولی وثیقه، کشف و ضبط و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.