×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر

جواد تمیزکار - اجرای غیر اصولی آسفالت باعث هدر رفت بیت المال است و عمرش به چند ماه هم نمی‌رسد / پارک بانوان در شأن و منزلت بانوان لاهیجان نیست - آسفالت

سخنگوی شورای شهر لاهیجان در هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر با گلایه از انجام غیر اصولی آسفالت تعداد زیادی از کوچه ها و معابر لاهیجان، اظهار داشت : طی بازدید میدانی که از پروژه آسفالت برخی از کوچه ها و خیابان های لاهیجان انجام شده ، عدم حضور ناظرین شهرداری مشهود بوده است .

وی گفت : با وجود اینکه در جلسات گذشته شورای شهربر حضور ناظرین عمرانی شهرداری بر پروژهای آسفالت تأکید شده ، متأسفانه این موضوع مورد توجه قرار نگرفته است .

وی گفت : بعضاً مشاهده شده پیمانکار شهرداری در کوچه ای تعدادی از چاله ها را سطحی مرمت می کند و تعدادی از آنها را که به فاصله کوتاهی قرار دارند را به حال خود رها کرده است و یا زیر سازی لازم و اصولی برای آسفالت صورت نگرفته است . و این امر موجب بدبینی و نارضایتی شهروندان میشود و طبیعی است که شهروندی که جلوی منزل همسایه اش مرمت شده و اما در فاصله خیلی کوتاه به خرابی های دیگر توجه نشده باشد ، معترض گردد .
وی گفت : اجرای غیر اصولی آسفالت باعث هدر رفت بیت المال است و عمرش به چند ماه هم نمی‌رسد و حال که شهردار پر تلاش لاهیجان با همه توان خود درصدد تحول در شهر است و با وجود مشکلات اقتصادی همه تلاش خود را به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان معطوف داشته، شایسته نیست که با عدم نظارت بر پروژه های عمرانی موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پارک بانوان لاهیجان ، گفت : احداث پارک بانوان کار ارزشمندی است ولی این پارک در شأن و منزلت بانوان بزرگوار لاهیجان نیست و در حقیقت پارک بانوان از نظر فضای سبز و امکانات رفاهی و تفریحی به حال خود رها شده و فقط تابلوی ورودی آن چشم نواز است.
وی با تأکید بر تسریع در تکمیل پارک بانوان لاهیجان ،اظهار داشت : انتظار میرود در جهت رفاه حال بانوان لاهیجانی، شهرداری اقدامات جدی تری را در خصوص تجهیز ، امنیت و فضای سبز آن در دستور کار خود قرار دهد و انتظار این است که پارک بانوان به گونه ای تجهیز شود که بانوان شهر رغبت به حضور در آن را داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.