شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توهین مسول ارشد و غیر بومی شهرداری رشت به این شهر!
    10 خرداد 1397 - 11:25
    شناسه : 128546
    0

    تدبیرشرق نوشت: جهت استحضار مردم شریف و مهمان دوست رشت و ان شاء الله که مورد توجه منتخبین آنان در شورای اسلامی شهر رشت قرار گیرد و دیگر شاهد آن نباشیم که در برابر توهین به فرهنگ این شهر و دستگاه مدیریت شهری سکوت اختیار کنند. بر اساس شنیده ها یکی از مسولین ارشد و […]

    پ
    پ

    رشت - توهین مسول ارشد و غیر بومی شهرداری رشت به این شهر! - توهین

    تدبیرشرق نوشت: جهت استحضار مردم شریف و مهمان دوست رشت و ان شاء الله که مورد توجه منتخبین آنان در شورای اسلامی شهر رشت قرار گیرد و دیگر شاهد آن نباشیم که در برابر توهین به فرهنگ این شهر و دستگاه مدیریت شهری سکوت اختیار کنند.
    بر اساس شنیده ها یکی از مسولین ارشد و غیر بومی شهرداری رشت در جلسه ای خصوصی که تنی چند از نزدیکان بعضی از اعضای شورا نیز در آن جلسه حضور داشتند ، شهر رشت را یک “ده کوره” و شهرداری رشت و پرسنل آن را “بی غیرت” خطاب کرده و مصداق این بی غیرتی را نیز اوضاع نابسامان شهرداری و شهر رشت عنوان نموده است !
    این به اصطلاح مسول ارشد غیربومی شهرداری رشت همچنین اظهار داشته که ؛ داشتن پست در ده کوره ای مثل رشت و دستگاهی به مانند شهرداری هیچ ارزشی ندارد و ایشان به اصرار آقای شهردار است که پذیرفته دشواریهای زندگی در این ده کوره را تحمل نماید وگرنه کار کردن با افرادی که تعصب و غیرتی نسبت به شهرشان ندارند هیچ لطفی برای ایشان ندارد !
    این اظهارات سخیف این به اصطلاح مدیر ارشد غیر بومی شهرداری رشت در حالی مطرح شده که بر اساس شنیده ها ایشان در طول هفته لااقل دو یا سه روز در محل کار خود به دلائل مراجعه به کلانشهرشان حضور نداشته و حوزه محل فعالیت ایشان عملا در شهرداری رشت تعطیل است .
    جای تاسف است که در جلسه مذکور و هنگام بیان این اظهارات سخیف تنی چند از وابستگان اعضای شورا حضور داشتند و با جزئیات دقیق از موضوع باخبر شدند ، ولی به جهت رعایت حال همکار شورایشان که ظاهرا واسطه حضور این فرد بودند ، هیچ واکنشی به آن نشان ندادند .
    از قرار فرهنگ مهمان نوازی رشتی های اصیل ، بعضی از طفیلی های گستاخ را به اشتباه می اندازد و آنان در کنار تولیدات رسانه ای توهین آمیز اخیر به مانند فیلم فراری که گیلانیان و فرهنگ و تعصب آنان را مورد هجمه و توهین قرار داده ، در شهرداری رشتی که با رانت و باندبازی در آن از پایین ترین سطوح ، یک شبه و بدون داشتن رزومه مدیریتی مشخص به جایگاه های رفیع مدیریتی دست یافته اند ، نمک می خورند و نمکدان می شکنند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.