جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار لنگرود: اعتبار مربوطه اخذ شد / اگر حمایت‌های مهندس لاهوتی نبود، شهرداری با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شد
    12 خرداد 1397 - 0:15
    شناسه : 128747
    0

    به دنبال ادعای نماینده لاهیجان و سیاهکل در خصوص عدم تخصیص اعتبار توسط لاهوتی نماینده لنگرود برای شهرداری این شهر، خبرنگار این پایگاه خبری طی تماسی با مهندس رجایی شهردار لنگرود صحت این ادعا را جویا شد.

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۶ ۰۱ ۲۳ ۵۳ ۵۴ - شهردار لنگرود: اعتبار مربوطه اخذ شد / اگر حمایت‌های مهندس لاهوتی نبود، شهرداری با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شد - بامردم

     

    به گزارش گیل و دیلم، مهدی رجایی شهردار لنگرود، با تأکید بر اینکه اگر حمایت‌های مهندس لاهوتی به‌عنوان نماینده‌ی توانمند این شهرستان نباشد ، شهرداری لنگرود همچون شهرداری‌های دیگر کشور که در وضعیت بد مالی روبرو هستند با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شود، افزود: زیرساخت‌های این شهرستان با مشکلات بسیاری روبروست همچون آب‌های سطحی که همیشه گریبان گیر مردم این شهرستان بوده و در همین خصوص اعتبار قابل‌توجهی ( …) توسط ایشان برای همین معضل آب‌های سطحی دریافت کردیم و ۵۰ درصد آن مبلغ ۵۰۰ میلیون که در شب عید درخواست شد به‌حساب شهرداری واریز و الباقی به‌زودی اخذ خواهد شد.

    وی افزود: اعتبار دیگری برای دیواره سازی حاشیه رودخانه لنگرود نیز اخذ شده است.

    رجایی در پایان در پاسخ به این سؤال که چرا اعتبارات دیگر اخذشده توسط نماینده لنگرود علنی نشدند،  پاسخ داد: حتماً ایشان نیازی به علنی کردن ندیده چراکه ممکن است با اعتراض یا ناراحتی دیگر نمایندگان روبرو شوند.

    گفتنی است ظهر امروز ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی طی سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه‌ی لاهیجان ، با نادرست جلوه دادن مبلغ اعتبارات اخذشده توسط لاهوتی نماینده لنگرود افزود : این حرف‌وحدیث‌هایی که با بغض و کینه در فضای مجازی ارائه می‌فرمایید دقت کنید ملت هم متوجه هستند .
    یک نماینده‌ای تقاضا می‌کند دو میلیارد تومان می‌خواهم . نه کسی به ایشان داده و نه دستوری داده می‌شود برای پرداخت . آن را می‌آورند و در فضای مجازی می‌گویند: آهای مردم به داد لاهیجان برسید که عقب‌مانده . چه کسی این پول را به او داده ، بروید از مسئولین اجرایی سؤال کنید ، محسوس و نامحسوس .
    ببینید اصلاً اتفاقاتی گه در لاهیجان می‌افتد هم‌سطح آن در جای دیگری هست یا نه؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.