شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان لاهیجان نیز اظهارات نماینده شهرستان را تکذیب کرد
    12 خرداد 1397 - 1:11
    شناسه : 128753
    0

    رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان لاهیجان بخشی از اظهارات اخیر نماینده این شهرستان را تکذیب کرد.

    پ
    پ

    میراعلمی و نیکفر - رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان لاهیجان نیز اظهارات نماینده شهرستان را تکذیب کرد - استخر مهر

    امیر میراعلمی رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان لاهیجان طی گفت‌وگویی با «با مردم» در واکش به اظهارات اخیر نماینده این شهرستان، تصریح کرد: این‌که نماینده لاهیجان در سخنرانی‌های پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفتند اداره 400 میلیون تومان بدهی در زمان تحویل داشت صحیح نیست.

    وی با تکذیب اظهارات نماینده لاهیجان تأکید کرد: به‌هیچ‌عنوان اظهارات مطرح‌شده صحیح نمی‌باشد و اداره ورزش و جوانان در هنگام تحویل آن به ریاست جدید این میزان بدهی نداشته است.

    میراعلمی بابیان اینکه متأسفانه نماینده محترم لاهیجان بدون مستندات و از روی آمار غلطی که به ایشان داده شد سخن گفتند، افزود: در زمان مدیریت حقیر بیش از چهارصد میلیون تومان از خزانه دولت در سال ۹۴ و بیش از پانصد میلیون تومان در سال ۹۵ از اجاره اماکن ورزشی برای لاهیجان درآمد‌زایی کردیم که متأسفانه آقای نماینده به قوانین ماده ۸۸ اشراف نداشتند و نتوانستد حق قانونی ورزش لاهیجان را به شهرستان برگردانند.

    وی گفت: بهتر است آقایان جای حواشی بگویند دلیل تخریب و تعطیلی دوساله استخر مهر چیست، استخر مهر در زمان مدیریت جناب مهربان افتتاح‌شده و سوله آن جوان محسوب می‌شود.

    پیش‌ازاین نماینده لاهیجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت بود: ابتدای کار ما ورزش و جوانان در لاهیجان بیش از ۴۰۰ میلیون بدهی به لوازم فروشی‌ها و چلوکبابی و رستوران‌ها و … داشت.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.