×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

11 - گاف‌های عجیب نماینده لاهیجان اینبار در اعلام تاریخ نهضت جنگل / آیا همه آمارهای آقای نماینده نادرست بود؟! - kd;tv

اختصاصی «بامردم»، سخنرانی بیست‌ و چند دقیقه‌ای روز گذشته آقای نیکفر در قبل از خطبه‌های نماز جمعه لاهیجان، چنان حواشی متأسف کننده و عجیبی را به همراه داشت که به نظر می‌رسد تا مدت‌ها ایشان را مشغول رفع‌ و رجوع و سامان دادن به این حواشی خواهد کرد؛ اما اشتباه عجیب‌ و غریب ایشان در اشاره به تاریخ حماسه بزرگ جنگل و قیام پرافتخار میرزا کوچک خان، در نوع خود قابل‌ تأمل و دقت است.

آقای نیکفر، گیلانی باشی، فرهنگی باشی، نماینده مردم دو شهرستان شاخص در فرهنگ و تاریخ باشی و آن‌ وقت در قرائت یک متن از پیش تهیه ‌شده که کمترین انتظار در مورد آن به حداقل رسیدن اشتباهات است نهضت جنگل را مربوط به هفتاد سال پیش بدانی؟!

جناب آقای نیکفر شما که از نهضت جنگل به‌ عنوان یکی از شاخص‌ترین و بزرگ‌ترین افتخارات گیلان و کشور نام می‌برید، چگونه در مورد زمان آن، یک اشتباه چهل‌ ساله مرتکب می‌شوید؟!

جناب آقای نیکفر! اگر دقت شما در بیان همه عددها و آمارها این است، پس وای بر قضاوت‌های شما …

جهت مزید اطلاعتان باید عرض کنیم که نهضت جنگل در قریب ۱۱۰ سال پیش یعنی در سال ۱۲۹۳ هجری خورشیدی آغاز شده و نه در سال ۱۳۲۷ خورشیدی! که بنا بر محاسبه تاریخی شما دکتر مصدق در زمان نهضت جنگل؛ نخست‌وزیر ایران بوده!

کاش جناب آقای دکتر نیکفر با درک درست موقعیت منصب حقوقی‌شان در نمایندگی دو شهرستان که انبوهی از فضلا، فرهیختگان و مفاخر علمی و فرهنگی ملی را در خود پرورش داده، تهیه متون سخنرانی‌های خود را به کسانی بسپارند که اهلیت لازم برای جلوگیری از چنین خطاهای فاحشی را داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.