×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان - برتری روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کشور -

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به‌صورت فصلی به ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های ادارات تابعه این وزارت‌خانه در دو بخش زیرپرتال و خبر می‌پردازد.
بر اساس آخرین ارزیابی صورت‌گرفته از سوی این مرکز، تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای ششمین دوره متوالی و در مجموع هشتمین بار، موفق به کسب رتبه نخست در میان تارنماهای استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.
بنا بر این گزارش، در بخش زیرپرتال، استان گیلان به همراه استان‌های سمنان و خراسان شمالی با کسب نمره ۱۰۰ به عنوان برترین زیرپرتال‌های استانی شناخته شدند.
در بخش عملکرد خبری نیز، روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان توانست با امتیاز ۹۶ و تنها یک امتیاز اختلاف بعد از استان خوزستان به رتبه دوم دست یابد.
بر اساس این گزارش؛ طی سال ۱۳۹۶، تعداد یک‌هزار و ۶۵۳ خبر در تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر شد که نسبت به سال پیش از آن از رشد ۱۰ درصدی برخوردار بوده است. همچنین در مدت مذکور، ۱۰۶ گزارش تصویری نیز در این تارنما به نمایش گذاشته شده است.
شایان ذکر است؛ بر اساس اطلاعات سایت جهانی الکسا، تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پس از استان تهران به عنوان پربازدیدترین زیرپرتال استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.