×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

 تلنگری به نماینده پاک دست شهرستان لاهیجان - تلنگری به نماینده پاک دست شهرستان لاهیجان - پاکدست

محمدعلی اخوان:
همان‌گونه که مطلع هستید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با رشادت‌های مردمی و فداکاری هزاران هزار خانواده معظم ایثارگر به ثمر رسیده است؛ اینک در مرحله‌ای از بالندگی و شکوفایی قرارگرفته که دایه دار مدل جدیدی از نحوه اداره حکومت در جهان بوده و تلقی این مدعا، شکل‌گیری اندیشه‌ای به نام «مردم‌سالاری دینی» است
.
خود یقین داشته و داریم، در تعریف واژه‌هایی به نام “اندیشه سیاسی”، مجموعه باورهایی یافت می‌شود که به‌طور مستقیم به اداره جامعه مرتبط بوده و این باورها، فارغ از اعتقادات مذهبی‌مان در حوزه اصول عقاید نبوده و نخواهد بود.
براین اساس تمامی شهروندان جامعه دینی چه شهروندان عادی و چه آنانی که در این مجموعه حاکمیتی زندگی می‌کنند و چه آنانی که مسئولیت اداره جامعه را در حوزه‌های متفاوت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و…عهده‌دار هستند؛ در وهله اول حفظ وصیانت از این میراث امام (ره) و انقلاب بر آنان از اهم واجبات بوده، چراکه هرگونه اهمال و کوتاهی در تلقی این باورها در حوزه‌های کارکرد سیاسی، لطمات جبران‌ناپذیری را بر جامعه، افکار و عقاید مردمی وارد خواهد نمود و جامعه را به سمت بداخلاقی‌ها (آن‌گونه که پس از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در شهرستان لاهیجان شاهد آن هستیم) هدایت خواهد نمود. خصوصاً اینکه در حوزه “معرفت سیاسی” جامعه آزمایشگاه بزرگی است که آثار ویرانگر آن، افکار عمومی را به سمت محرومیت‌های اجتماعی، احساس بی‌عدالتی، تبعیض، برخورد سلیقه‌ای وبی تدبیری و هزاران هزارساله دیگر سوق خواهد داد.
آنچه در این مقوله هم‌زمان با سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و در راستای ((یک سخنرانی با فستیوالی از واکنش‌ها)) باید بدان پرداخته شود آن است که عدم اطلاع و شناخت کافی از وظایف محوله و قانونی، عدم درک صحیح از قانون اساسی و ظرفیت‌های ملی در حل مشکلات حوزه انتخابیه و… سبب‌ساز آن شده است تا جنابعالی تریبون مقدس “نماز جمعه” این میعادگاه عاشقان را با تریبون‌های انتخاباتی اشتباه بگیرید!!!
ادبیات سیاسی جنابعالی در طول این سالیان موردپذیرش جامعه فرهیخته و انسان‌های نیکو سرشت لاهیجان و سیاهکل نبوده و حضور مردم با ایمان و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران در خلق حماسه‌های باشکوه مؤید این مطلب است نه برداشت‌های جنابعالی:
۱-“وحدت” رمز پیروزی و نجات مردم است.
۲همیشه ضمن حرکت حول محور اسلام، امام (ره)، انقلاب، نظام، عدالت، مردم و قانون اساسی باید به تکثرگرایش داشت. آن‌گونه که امام‌جمعه محترم لاهیجان به شما متذکر شده‌اند.
۳نباید خود را پاک، معصوم و انقلابی دانست و دیگران را تکفیر و توهین نمود.
۴برای بیرون رفت از مشکلات نیازمند عزمی عالمانه هستیم نه قومی و قبیله‌ای.
و
مردم آگاه و درصحنه، همیشه بیداری خواب‌آلودگان را نهیب میزند، عزیزانی که دل درگرو پیشرفت و آبادانی این کشور دارند. جوانانی که برای آینده و فردایی بهتر، تمام‌قد پای آرمان‌هایشان، جوانمردانه و یک‌صدا “ایستاده‌اند”. به‌طورقطع؛ این بیداری پیروز خواهد شد، چراکه سردار این نهضت خورشید و لشکرش سپیده‌دم است!
آیندگان قضاوت کنندگان خوبی در خصوص عملکردهایمان خواهند بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.