پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارقان بقعه امام‌زاده هاشم (ع) | صحت‌وسقم بیهوشی نگهبانان در زمان سرقت مشخص نیست
    16 خرداد 1397 - 20:30
    شناسه : 129129
    0

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتاز دستگیری سارقان بقعه متبرکه امام‌زاده هاشم (ع) به همت مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

    پ
    پ

    هاشم - دستگیری سارقان بقعه امام‌زاده هاشم (ع) | صحت‌وسقم بیهوشی نگهبانان در زمان سرقت مشخص نیست - امام‌زاده هاشم

    حجت‌الاسلام حمیدرضا کریمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دستگیری هتاکان و سارقان بقعه متبرکه امام‌زاده هاشم (ع) اظهار کرد: در سحرگاه دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان هم‌زمان با سالروز شهادت امام‌زاده هاشم (ع) عده‌ای نسبت به این آستان مقدس، هتاکی و اقدام به سرقت از نذورات ضریح مبارک کردند.

    وی با بیان اینکه ۶ روز قبل از این اتفاق معتمدین، بقعه متبرکه امام‌زاده هاشم را غبارروبی و نذورات مردم را جمع‌آوری کرده بودند گفت: بلافاصله بعد از هتک حرمت سارقین نیروی انتظامی وارد عمل شده و دستور رسیدگی این اتفاق توسط معاونت آگاهی استان جناب سرهنگ شعبانی صادر شد.

    رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با اشاره به حضور اداره آگاهی‌بخش سنگر تصریح کرد: با مجاهدت مثال‌زدنی عزیزان سبزپوش نیروی انتظامی با بررسی فیلم‌های مداربسته و آثاری که از سارقین برجای‌مانده بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن این افراد شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

    کریمی با تقدیر از مجاهدت و پیگیری مجدانه نیروی انتظامی گفت: بعد از بررسی‌های بیشتر خبرهای دقیق‌تری از سوی نیروی انتظامی درباره کیفیت سرقت و چگونگی هتاکی به آستان مقدس امام‌زاده هاشم (ع) در اختیار اصحاب محترم رسانه قرار خواهد گرفت.

    رئیس اداره اوقاف شهرستان رشت با بیان اینکه پیش‌ازاین با مشورت نیروی انتظامی و حراست اداره کل اوقاف به جهت ممانعت از متواری شدن سارقین خبری منتشر نکرده‌ایم افزود: با مجاهدت‌های نیروی انتظامی، مردم عزیز، کارکنان خدوم امام‌زاده هاشم (ع) و مدیر بقعه هتاکان و سارقین این بقعه متبرکه دستگیر شدند.

    وی با اشاره به اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر بیهوشی نگهبانان بقعه گفت: اخباری که در فضای مجازی منتشرشده ساخته‌وپرداخته خود عزیزان بوده است زیرا ما و نیروی انتظامی دراین‌باره هیچ خبری منتشر نکرده و مصاحبه‌ای نداشته‌ایم.

    رئیس اداره اوقاف شهرستان رشت بیان کرد: صحت‌وسقم بیهوشی نگهبانان در زمان سرقت مشخص نبوده و جهت اظهارنظر درباره آن باید منتظر انتشار گزارش کامل نیروی انتظامی بمانیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.