×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مهران مدیری - مهران مدیری لو رفت! - کمال تبریزی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلمبرداری فیلم پربازیگر «ما همه با هم هستیم» تا ۱۰ روز دیگر در شمال تهران ادامه دارد. فیلم «ما همه با هم هستیم» از فروردین ۹۷ در حال ساخت است. این فیلم اولین همکاری مشترک بازیگرانی چون مهران مدیری، لیلا حاتمی، محمدرضا گلزار و هانیه توسلی است.

فیلم «ما همه با هم هستیم» به نویسندگی پدرام امیری، حسین امیری و محمد داودی، کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی تولید می شود. این فیلم در ابتدا «ول شدگان» نام داشت اما به دلایلی نام این فیلم به «ما همه با هم نیستیم» و بعد به «ما همه با هم هستیم» تغییر کرد.

در این فیلم بازیگران چون: محمدرضا گلزار، مهران مدیری، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح, سیروس گرجستانی، علی شادمان, رضا ناجی، سیاوش چراغی پور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، مهدی حسینی نیا، شیرین آقارضاکاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح اللهی، شیوا بلوچی، دانیال کاظمی، به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم «ما همه با هم هستیم» در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ راز‌هایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.