چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دعوت 11 کاراته کار گیلانی به اردوی تیم‌های ملی پایه کشور
    01 شهریور 1395 - 10:25
    شناسه : 12922
    0

    11 کاراته کار گیلانی به اردوی تیم های ملی پایه پسران کشور دعوت شدند . به گزارش «بامردم»، رئیس هیات کاراته استان گیلان روز دوشنبه گفت : از سوی کمیته فنی فدراسیون کاراته ، 127 کاراته کار رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید به اردوی تیم ملی برای شرکت در دور دوم رقابت […]

    پ
    پ

    11 کاراته کار گیلانی به اردوی تیم های ملی پایه پسران کشور دعوت شدند .

    به گزارش «بامردم»، رئیس هیات کاراته استان گیلان روز دوشنبه گفت : از سوی کمیته فنی فدراسیون کاراته ، 127 کاراته کار رده های سنی نوجوانان ، جوانان و امید به اردوی تیم ملی برای شرکت در دور دوم رقابت های انتخابی دعوت شدند که در بین دعوت شدگان ، 11 کاراته کار نیز از استان گیلان است .
    اسفندیار زیال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس چهار کاراته کار در رده سنی نوجوانان ، یک کاراته کار در رده سنی جوانان و شش کاراته کار نیز در رده سنی امید از استان گیلان به اردوی تیم های ملی کاراته پایه پسران کشور و برای شرکت در مسابقات انتخابی دعوت شدند .
    وی اظهار کرد : در رده سنی نوجوانان و در وزن 52- کیلوگرم پویا مصطفایی و صدرا مصلحتی ، در وزن 57- کیلوگرم آرمین آرطس و در وزن 63- کیلوگرم راستین همرنگ ویشگایی از استان گیلان به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شدند .
    رئیس هیات کاراته استان گیلان ادامه داد : همچنین در رده سنی جوانان و در وزن 61- کیلوگرم ، جواد جعفرنژاد از استان گیلان به اردوی تیم ملی کاراته پسران کشور در این رده سنی دعوت شد .
    وی بیان کرد : در رده سنی امید نیز در وزن 60- کیلوگرم مهدی رحیمی نژاد ، در وزن 67- کیلوگرم الیاس محمدزاده و محمدصادق شعبانی و در وزن 75-کیلوگرم ، کیوان محبوبی ، مهیار نظری و علی فنون حسنی از گیلان به ارودی تیم ملی دعوت شدند .
    وی اضافه کرد : این کاراته کارهای گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید در دور دوم رقابت های انتخابی تیم ملی که چهارشنبه هفته جاری سوم شهریورماه در تهران برگزار می شود ، حضور یایند تا با موفقیت در این دوره ، به تیم های ملی راه یابند .
    زیال یادآور شد : پیش از این امیرحسین اسداللهی ، رضا عطایی ، آروین ادوس، مهرداد مستحصن، مهرشاد قنبرزاده ، مجتبی محمدی مقدم ، مهرزاد مسکین، امیرحسین سهرابی، سیدرضا خوشکلام ، محمدرضا گیلانپور و محمدمهدی قاهری از گیلان و تیم کاتای این استان ، با کسب مدال در رقابت های انتخابی کشور به طور مستقیم به اردوی تیم ملی کاراته رده های سنی کشور راه یافتند .

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.