×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بر اساس برخی گزارش ها که به تازگی منتشر شده، اپل دو نسخه از آیفون ۷ را امسال منتشر می کند.

این دو مدل شامل نسخه های ۴٫۷ اینچی آیفون ۷ و ۵٫۵ اینچی آیفون ۷ پلاس هستند. هم چنین فعلا خبری از مدل سوم شایعه شده آیفون ۷ پرو نیست. به گزارش منابع موثق که با مک اوتاکارا صحبت کردند، اپل با لنز دوربین دوگانه مدل آیفون ۷ پلاس مشکل داشته است. در نتیجه در این سناریو، دوربین آیفون ۷ پلاس دارای یک تک لنز و یک دو لنز است که در نسخه های محدودی منتشر می شود.

از آن جا که به نظر می رسد اپل هیچ مشکلی با تولید دوربین لنز دوگانه نداشته باشد، تولید نرم افزارهای آن هم مشکل به نظر نمی رسد. چون همان طور که می دانید اپل از نسخه سیستم عامل اختصاصی خود به نام iOS استفاده می کند. بنابراین، این مدل با دو دوربین دو تک لنز و دو لنز منتشر می شود، که بنا به گزارش ها دوربین دو لنز ویژگی زوم نوری دارد.

منابع قابل اطمینان ذکر شده توسط مک اوکاتارا افزودند که شاهد تغییرات جزئی در آیفون های امسال نظیر استفاده از چیپ ست A10، حذف جک ۳٫۵ میلی متری و یک دکمه جدید خازنی هستیم.

انتظار داریم که مدل های جدید آیفون ۷ در تاریخ ۷ سپتامبر در کنفرانس اختصاصی اپل رونمایی شوند و در تاریخ ۲۳ سپتامبر برای فروش عرضه گردند. بی شک اپل با این گوشی ها بار دیگر در تمام بازارهای جهانی خودنمایی خواهد کرد و با فروش بالایی رو به رو خواهد شد. انتظار داریم که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هر چه زودتر وارد کشورمان شوند تا ما بتوانیم نقد و بررسی کاملی انجام دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.