×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نشست صمیمانه استاندار با جوانان گیلانی 16 - حضور بانوان در همه سطوح مدیریتی ورزش و جوانان کشور نشانگر حمایت دولت از فعالیت اجتماعی بانوان است - 'dghk

مریم بخشی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اولین مدیرکل زن استانی تاریخ ورزش ایران است اذعان داشت: همه تلاشم را خواهم کرد تا به گونه ای گام بردارم که زمینه ساز جلب اعتماد برای حضور بیشتر بانوان در سطوح مدیریتی باشم.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه با نگاه جنسیتی در هر حوزه ای مخالف است افزود: در سطوح مدیریتی کشور ، پست ها باید براساس توانمندی افراد اختصاص یابند و فارغ از مسائل جنسیتی در این موارد تصمیم گرفته شود.
او با اشاره به حضور پررنگ بانوان در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: حضور بانوان در همه سطوح مدیریتی ورزش و جوانان کشور نشانگر حمایت دولت از حضور فعال اجتماعی بانوان است و من به عنوان یکی از بانوانی که توانسته است اعتماد دولت را جلب کند همه تلاشم را می کنم تا از این آزمون سربلند خارج شوم.
وی با تاکید بر این نکته که تجربه های پیشین در خصوص حضور بانوان ثابت کرده است که آنان با دقت و ظرافت خاصی از پس مسئولیت های محوله برآمده اند گفت:هم اکنون دو تن از معاونین وزیر ورزش و جوانان خانم هستند و ما شاهد حضور فعال بانوان در بدنه اصلی وزارت خانه هستیم.
بخشی با تقدیر از دولت تدبیر و امید برای نگاه ویژه به حضور بانوان گفت: نگاه دولت به سمت تقویت حضور اجتماعی بانوان و بهره گیری از پتانسیل بالا و توانمندی مدیریتی آنهاست و وزیر ورزش و جوانان موفق شد تا وعده های رئیس جمهور در این زمینه را محقق کند.
وی با اشاره به عنایت خاص و پروتکل اصلی دولت در به کار گیری نیروهای جوان و بانوان، همیاری های استاندار گیلان برای انتصاب یک خانم در این پست مدیریتی را شایان تقدیر دانست و گفت: حضور من در این پست اثبات عملی انتصاب مدیران جوان زیر ۴۰ سال و بانوان است.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه عملکرد وی به عنوان اولین مدیرکل زن استانی تاریخ ورزش ایران بسیار حائز اهمیت است افزود: رسالت ما در حوزه ورزش و جوانان در سطح استان مشخص شده و برنامه ریزی هایی برای اجرایی کردن آنها داریم.
وی احقاق حقوق و مطالبات جوانان از دولت در بخش های فرهنگی و اجتماعی، نظیر توانمند سازی و اشتغال زایی را از اصلی ترین سر فصل های برنامه ریزی های خود در بخش جوانان دانست و افزود: افزایش کمی و کیفی خانه های جوان در سطح استان نیز از دیگر اهداف ما در این بخش است.
مریم بخشی با اشاره به اهمیت حضور تیم فوتبال سپید رود در لیگ برتر، تلاش برای حفظ و ارتقای جایگاه این تیم را یکی از اهداف مهم در ورزش قهرمانی استان برشمرد و تصریح کرد: هر چند تیم سپیدرود جزو باشگاه های خصوصی به شمار می آید اما حمایت جامعه ورزش و جوانان گیلان از این تیم در نهایت به رشد فوتبال استان کمک خواهد کرد.
وی همچنین درخشش ورزشگاران گیلانی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ را از دیگر اهداف اصلی خود برشمرد و خاطر نشان ساخت که در ادوار مختلف همواره گیله مردان و گیله زنان ورزشکار برای اهتزاز پرچم این کشور کوشیده اند و این بار نیز با انگیزه بالا برای درخشش بیشتر در تلاش هستیم . ورزشکارانی که تاکنون اعزام آنها قطعی شده است و افرادی که شانس بالایی برای اعزام آنها وجود دارد را شناشایی کرده ایم و به بررسی نیاز های آنها پرداخته ایم .
وی همچنین با اشاره به برنامه های کلان دولت برای توسعه ورزش همگانی و روستایی گفت: با افتتاح و تجهیز بیش از ۱۸ خانه ورزش روستایی توانستیم گام مهمی در تحقق این برنامه برداریم و در این زمینه نیز کوشا و فعالیم و برنامه های متعددی را در دستور کار قرار داده ایم.
مریم بخشی با بیان اینکه حمایت دولت از بانوان به خصوص در بخش ورزش کشور شایان تقدیر است گفت: حمایت های برادرانه وزیر ورزش و جوانان ، استاندار گیلان و نمایندگان استان موجب شد تا فرصت حضور در این جایگاه به یک بانوی جوان ایرانی تعلق بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.