×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر

جلسه شورای اداری شهرستان رشت - نمایندگان رشت در جلسه شورای اداری چه گفتند؟ - اعتبارات

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس نقش بسیار مهمی در سیاست های داخلی و خارجی کشور ما دارد و از همه مردم شهرستان رشت برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه حضور ولی فقیه در نظام باعث می‌شود که هیچگاه بن بستی نداشته باشیم، اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب تکلیفمان را در برجام مشخص کردند و با فرمان رهبری، دنیا استکباری مانند گذشته عقب نشینی خواهد کرد.

فرمانداری رشت به جایگاه واقعی خود در میان مسئولین رسیده است

کوچکی‌نژاد با تشکر از فرماندار شهرستان رشت گفت: شهرستان رشت فرمانداران زیادی را به خود دیده است اما اکنون احساس می‌شود که فرمانداری به جایگاه واقعی خود در میان مسئولین رسیده است و این حاصل تلاش فرماندار در جلب اعتماد و تعامل با مسئولان بود.

وی ادامه داد: اکنون هر اتفاق و تصمیمی در شهرستان انجام می‌گیرد فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان آگاهی کامل دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از موارد در شهرستان رشت عقب هستیم گفت: علت این امر در حاشیه بودن فرمانداری و مدیران شهرستان بود و عموما مدیران کل برای ابن شهرستان تصمیم می‌گرفتند. امیدواریم با عمران و آبادانی شهرستان رشت تلاشهای بسیاری صورت گیرد.

صنایع شهر رشت زمین خورده است | دخانیات گیلان با بحران روبرو است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنایع شهر رشت زمین خورده است تصریح کرد: هنوز کسی برای سرپا شدن آن کاری نکرده است و دخانیات گیلان نیز متاسفانه به همین سمت میرود و با بحران روبرو است.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ در صد از نساجی کشور وارداتی است و کارخانه نساجی استان از بین رفت و صدمات زیادی به مردم رشت و استان خورده شد.

فرمانداری شهرستان رشت مظلوم واقع شده است | تخصیص اعتبار شهرستان رشت بسیار کم است

در ادامه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی دیگر نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان رشت در سایه استاندارای مظلوم واقع شده است.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار شهرستان رشت بسیار کم است و شاخص‌های این شهرستان از بقیه شهرستان ها عقبتر است، اظهار داشت: با تلاش صورت گرفته تخصیص اعتبار رشت را از ۱۵ درصد به ۲۷ درصد رسانیم اما هنوز به جایگاه مناسب نرسیدیم.

مدیران شهرستان رشت از بهترین مدیران هستند

وی ادامه داد: مدیران شهرستان رشت از بهترین مدیران هستند اما متاسفانه فعالیت آنها دیده نمی‌شود، گفت: مسئولان کشوری در استانداری گیلان جلسه برگزار می‌کنند و همین موضوع سبب شده است که مدیران شهرستان رشت نشستی با هیچ وزیری نداشته باشند در حالی که این اتفاق در شهرستان‌های دیگر صورت می‌گیرد.

‌ورزش گیلان با سیستم مدیریت جدید به ناکجا می‌رود

محمدصادق حسنی نیز در این جلسه  اظهار داشت: حوزه کشاورزی مهم‌ترین موضوع در استان گیلان بوده و نیازمند توجه است.

به گزارش تسنیم نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت کشاورزان گیلانی قابل توصیف نیست زیرا شرایطی نابه‌سامان و نامناسب است خاطرنشان کرد: به عنوان یک نماینده مجلس از سخن گفتن در خصوص وضعیت کشاورزان گیلانی احساس شرم می‌کنم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه کشاورزان گیلانی تنها زنده هستند و با گرفتاری و تنگنا به زندگی خود ادامه می‌دهند تصریح کرد: تلاش‌های گسترده‌ای در کمیسیون کشاورزی مجلس صورت گرفته اما نتیجه مطلوبی برای کشاورزان حاصل نشده است.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به انتصاب جدید در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد: ورزش گیلان در سال‌های اخیر درگیر سیاست و سیاسی‌‌کاری شده است و ورزشکاران گیلانی با عزل مدیرکل این نهاد به سر و سامان گرفتن اوضاع ورزش گیلان امیدوار شده بودند.

وی با بیان اینکه بنده به‌عنوان نماینده مردم رشت در مجلس تلاش گسترده‌ای برای تغییر سیستم مدیریتی ورزش و جوانان گیلان انجام دادم گفت: انتصاب معاون مدیرکل پیشین اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان به عنوان مدیرکل جدید موجب ادامه روند سیستم مدیریتی گذشته در این مجموعه می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جوانان گیلانی فعالیتی سالم‌تر از ورزش را در استان گیلان در دسترس ندارند و تنها چیزی که برای جوانان گیلانی باقی مانده ورزش است گفت: سرنوشت ورزش گیلان با سیستم مدیریت جدید نامعلوم است و به ناکجا می‌رود.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه استان گیلان‌در حوزه ورزش از ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای برخوردار است و تغییر سیستم مدیریتی این مجموعه از مطالبات ورزشکاران گیلان است خاطرنشان کرد: در خصوص شرایط موجود از نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان کمک و حمایت می‌طلبیم.

دیارمیرزا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.