سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مرگ تلخ پسر ۱۵‌ساله که مشروب خورده بود
    20 خرداد 1397 - 23:00
    شناسه : 129503
    0

    نوجوان تهرانی به خاطر مصرف مشروبات الکلی در یک مهمانی جان سپرد.

    پ
    پ

    مشروب - مرگ تلخ پسر 15‌ساله که مشروب خورده بود -

    به گزارش خبرنگار جنایی، چند روز قبل مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین مرگ مشکوک پسر ۱۵‌ساله‌ای را به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند.

    مادر پسر فوت شده گفت: پسرم صبح از خانه بیرون رفت و ساعتی بعد در حالی که حالش بد بود به خانه برگشت. لحظه به لحظه حال او بدتر شد و من هم او را بلافاصله برای درمان به بیمارستان بردم، اما متأسفانه پسرم در بیمارستان فوت کرد. وی ادامه داد: پسرم قبل از فوتش به من گفت که همراه دوستانش در مهمانی مشروب خورده و حالش بد شده است و الان من از دوستان پسرم شکایت دارم. جسد پسر فوت شده برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

    برق جان سارق کابل برق را گرفت

    ساعت ۲۱:۴۵ شامگاه دوشنبه مأموران کلانتری ۱۴۶‌حکیمیه از مرگ مرد جوانی در حوالی یکی از خیابان‌های شمال‌شرقی تهران با خبر شدند. بررسی‌ها حکایت از این داشت پسر ۲۰‌ساله‌ای هنگام سرقت کابل برق دچار برق گرفتگی شده و جان باخته است. جسد پسر فوت شده برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.