×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

صادقی سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان - ابوالفضل صادقی سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان شد - ابوالفضل صادقی

اختصاصی «بامردم»، دکتر ابوالفضل صادقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان منصوب شد.

پیش‌ازاین مریم بخشی معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان را بر عهده داشت که با انتصاب او به‌عنوان مدیرکل این اداره کل، ابوالفضل صادقی که از فروردین‌ماه 1396 ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان را بر عهده داشته و عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌جای گذاشته، جایگزین وی شد.

او از رئیسان موفق اداره های ورزش و جوانان شهرستان های استان گیلان بوده و عملکرد درخشانی در توسعه ورزش قهرمانی ، همگانی و رشد شاخص های اختصاصی و عمومی ورزش دارد و اولین خانه ورزش روستایی استان گیلان در شهرستان تحت مدیریت او افتتاح و به بهره برداری رسید.

شایان‌ذکر است ابوالفضل صادقی دانشجوی دکتری مدیریت و برنامه‌ریزی ورزش بوده و در استان کردستان نیز ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های سنندج و دهگلان را بر عهده داشته است.

او از فعالین اصلی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در انتخابات های گذشته نیز بوده است.

سابقه ۱۲ سال تدریس و ۴ سال مدیر گروهی ورزش و تربیت‌بدنی در دانشگاه کردستان، دعوت به  اردوهای تیم ملی بسکتبال و عضویت در رده‌های  نوجوانان، جوانان و دانشجویان تیم ملی بسکتبال و همچنین ۵ سال حضور در تیم‌های لیگ برتری و سایر تیم‌های بسکتبال کشور از دیگر سوابق سرپرست جدید معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان محسوب می‌شود.

تألیف ۲ جلد کتاب درزمینهٔ تربیت‌بدنی و مقالات متعدد علمی پژوهشی و isi ازجمله سوابق آموزشی این مدرس دانشگاه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.