×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

 

از بذل و بخشش لاهیجان به شهرستان‌های دیگر تا تهدید به اقدامات غیرقانونی - از بذل و بخشش لاهیجان به شهرستان‌های دیگر تا تهدید به اقدامات غیرقانونی! - بامردم

مدتی است ماجرای ساده بازگشایی یک بریدگی در مسیر لاهیجان به لنگرود به دغدغه خیلی‌ها ازجمله نماینده محترم شهرستان لاهیجان تبدیل‌شده است.

پس از بازگشایی بیمارستان فوق تخصصی میلاد در شهرستان لاهیجان، ضرورت ایجاد یک بریدگی در نزدیکی این بیمارستان در مسیر پرتردد و پرترافیک لاهیجان به لنگرود مطرح شد.

در این میان مسئولین مختلف با واکنش‌ها، برگزاری جلسات متعدد و … در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام دادند و درنهایت با برگزاری چندین جلسه شورای ترافیک استان و با بهره‌گیری از نظرات اعضای شورا و کارشناسان این حوزه، گویا به دلیل حجم ترافیک، خطرات پیش رو و … تصمیم به بستن یک بریدگی و بازگشایی بریدگی جدید گرفته شد، در کنار این پیگیری‌ها اما موضوع برای نماینده شهرستان طور دیگری بود.

او که اصالتاً لیالستانی است و مجتمع بزرگ تجاری برادرش نیز در نزدیکی دوربرگردان بسته‌شده قرار دارد نمی‌توانست بپذیرد که نظرات کارشناسانه عده‌ای موجب ناراحتی هم‌محلیانش از وی و تحت شعاع قرار گرفتن مجتمع تجاری معروف شود، به همین دلیل این موضوع به یکی از دغدغه‌های او تبدیل‌شده تا وظیفه جدیدی در کنار بازدیدهای یهویی، حضورها، دیدارها و … به وظایف این نماینده مجلس اضافه شود!

در این میان واکنش کانال‌های محلی نزدیک به این نماینده در نوع خود بسیار تعجب‌برانگیز و جالب‌توجه بود!

42045 - از بذل و بخشش لاهیجان به شهرستان‌های دیگر تا تهدید به اقدامات غیرقانونی! - بامردم

این کانال‌ها در حالی از ابراز نظر دیگران می‌نالند که خود به دلایلی کاملاً مشخص بدون در نظر گرفتن این موضوع که هرگونه تصمیم‌گیری در این خصوص باجان و مال مردم در ارتباط است، نظرات کارشناسانه حرفه‌ای! از خود بروز می‌دهند و علاوه برآن محدوده شهرستان را به نام شهرستانی دیگر مصادره کرده و در پست‌هایی تهدید گونه خبر از بازگشایی غیرقانونی بریدگی بسته‌شده توسط نماینده محترم (قانون‌گذار!) و مردم می‌دهند!

14526 - از بذل و بخشش لاهیجان به شهرستان‌های دیگر تا تهدید به اقدامات غیرقانونی! - بامردم

این کانال‌های محلی وابسته به نماینده شرق گیلانی نوشتند: «زمانی که در این شهر هر شخصی به خودش اجازه این را می‌دهد که در کاری که تخصص ندارد اظهارنظر کند اوضاع بهتر از این نمی‌شود …» سپس با طرح مباحثی بهانه جویانه این‌گونه نتیجه گرفتند: «خوب با این اوصاف اگر لیالستان جزو لنگرود شود بهتر نیست؟»

این روزها چند سوال دیگر در اذهان عمومی پیش آمده که احتمالا همچون گذشته به دیگر سوال‌های بی پاسخ مردم و رسانه ها از آقای نماینده خواهد پیوست:

۱- آیا شهروندان حق اظهار نظر در خصوص مسایل پیرامون زندگی خود را ندارند؟ این چه منطقی است که دارید؟!

۲- آیا گمان نمی برید دغدغه شما برای برخی مسائل حاشیه ای موجب شده از وظایف اصلی نمایندگی مانند نظارت به دور بمانید؟!

۳- آیا گمان نمی برید طرح مسایل و نتیجه‌گیری اینچنین ( بهتر است لیالستان جزو لنگرود شود! ) در کانال‌های خبری معلوم الحال نزدیک به شما در واقع اعتراف به ضعف و ناتوانی و درنهایت درمانده شدن در انجام وظایف نمایندگی باشد؟!

رسانه خبری تحلیلی «بامردم» فعلا از پرداختن بیشتر و تحلیل در این خصوص به دلیل تخصصی بودن و حساسیت موضوع خودداری می‌کند، اما آنچه انتظار می‌رود، نگاه غیرسیاسی و کارشناسانه به موضوع بازگشایی دوربرگردان‌های این مسیر می‌باشد، چراکه هرگونه تصمیماتی در این خصوص به‌طور مستقیم با رفاه، آرامش، امنیت و جان و اموال مردم عزیز این خاک و بوم در ارتباط است.

در کنار آن نباید نادیده گرفت که این حق مردم منطقه لیالستان است که بتوانند آسوده‌تر و سریع‌تر به خانه‌های خود برسند اما به شرطی که خدای‌ناکرده این سریع‌تر رسیدن به قیمت هرگز نرسیدن تمام نشود، باید توجه داشت که سالیانه حجم عظیمی از تصادفات در دوربرگردان‌های اتوبان‌ها و … رخ می‌دهد، در کنار این خطرات نکات ایمنی و ترافیکی جاده نیز می‌بایست مدنظر قرار گیرد که این خود اهمیت کارشناسی و تصمیم‌گیری در این خصوص را دوچندان می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.