جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انهدام باند قاچاق خودرو در گیلان با دستگیری سه تبعه خارجی
    21 خرداد 1397 - 20:19
    شناسه : 129597
    0

    فرمانده انتظامی بندر مرزی آستارا از شناسایی و انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودرو در این شهرستان و دستگیری سه تبعه خارجی در این رابطه خبر داد.

    پ
    پ

    خودرو تکذیب شد 730x400 - انهدام باند قاچاق خودرو در گیلان با دستگیری سه تبعه خارجی - در گیلان

    سرهنگ رسول عزیزی اظهار کرد : در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق ، با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی ، یک باند سازمان یافته قاچاق خودرو که توسط سه نفر تبعه خارجی انجام می شد ، شناسایی و منهدم شد.

    وی با بیان اینکه این افراد با اسناد جعلی اقدام به واردات خودرو از مبادی رسمی می کردند ، ادامه داد : با تشکیل تیم کارآگاهان پلیس آگاهی ، پیگیری موضوع به شکل ویژه در دستور کار قرار گرفت.

    وی افزود : پس از محرز شدن ارتکاب جرم و به دست آمدن شیوه و شگرد قاچاقچیان ، با هماهنگی قضایی طی دو عملیات جداگانه تعداد چهار دستگاه خودروی خارجی با اسناد جعلی که بدون پته های گمرکی از گمرک ترخیص و به بازار عرضه می شد ، شناسایی گردید.

    سرهنگ عزیزی با بیان اینکه با دستگیری عاملین اصلی و ضبط اسناد و مدارک موجود و انجام تحقیقات تکمیلی ، خودروهای مذکور که با شیوه جعل وارد و قصد انتقال به یکی از استان های همجوار را داشتند ، در محور مواصلاتی ایست بازرسی سه راه قلعه شناسایی و توقیف شدند ، تصریح کرد : ارزش این تعداد خودرو ۱۵ میلیارد ریال می باشد.

    وی در پایان اضافه کرد : در این رابطه سه نفر تبعه خارجی دستگیر و جهت رسیدگی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.