شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عجایب فوتبال ایران تمامی ندارد +عکس
    23 خرداد 1397 - 7:45
    شناسه : 129697
    0

    تیم فوتبال سپیدرود رشت شاید تنها تیم لیگ برتری باشد که هنوز لیگ آغاز نشده با دو سرمربی کار خود را شروع کرده، این هم یکی دیگر از عجایب فوتبال ایران است که تمامی ندارد.

    پ
    پ

    - عجایب فوتبال ایران تمامی ندارد +عکس -

    با گذشت هفته‌ها از پایان لیگ برتر فوتبال زمانی که همه تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکن و ایجاد زمینه‌های مناسب برای تمرین و آمادگی تیم خود برای حضور در فصل ۹۸-۹۷ هستند متاسفانه تنها تیم گیلانی حاضر در لیگ برتر این روز‌ها حال و روز خوشی نداشته و کادر فنی و بازیکنان این تیم بجای آمادگی برای حضور قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر بیشتر با حواشی این باشگاه دست و پنجه نرم می‌کنند.

    سریال حواشی این تیم گیلانی که برای بقا در لیگ برتر ۹۸-۹۷ در هفته‌های پایانی فصل پیش به سختی توانست جواز حضور را کسب کند و حتی پیش‌تر از آن با صعود به لیگ برتر با مسایل مربوط به مدیرعاملی، سرمربیگری علی نظرمحمدی سپس امیدرضا روانخواه بعداز وی نیز علی کریمی و حال هم نادر دست نشان و تن زاده همراه است خیال تمامی ندارد. این موضوع سبب نگرانی هواداران این تیم پرطرفدار گیلانی شده است.

    البته بار‌ها مسئولان برای تعیین تکلیف و حل و فصل مسایل مربوط به تیم فوتبال سپیدرود جلسه برگزار کرده و تلاش کرده اند این موارد هرچه سریعتر حل شود تا تیم به فکر آماده سازی خود برای حضور در لیگ برتر شود، اما متاسفانه تاکنون که نتیجه‌ای دربر نداشته و هر دم از باغ بری میرسد تازه‌تر از تازه تری میرسد.

    بعد از به توافق نرسیدن مسئولان باشگاه سپیدرود با علی کریمی سرمربی هفته‌های پایانی فصل پیش این تیم در زمینه مسایل مالی و جذب کادر فنی با وجود قرارداد ۲ ساله کریمی با تیم، تلاش شد تا با جذب سرمربی جدید تیم از بلاتکلیفی خارج و مقدمات لازم برای تمرین و آمادگی تیم و بازیکنان برای حضور قدرتمند در لیگ فصل بعد فراهم شود البته در این میان علی کریمی به مسئولان تیم هشدار داده بود که درصورت تسویه نکردن با وی و کادر فنی همراهش، او بر سر تمرینات حاضر و به عنوان سرمربی به فعالیت خود ادامه می‌دهد چیزی که این روز‌ها شاهد آن هستیم.

    هرچند در فوتبال ایران هیچ اتفاق غیرممکنی غیرباور نیست و در طول سال‌های گذشته بار‌ها شاهد بروز اتفاقات و تصمیماتی عجیب و غریب در این فوتبال بوده ایم که دیگر شنیدن اینکه یک تیم قبل از آغاز لیگ دارای۲ سرمربی باشد و هر کدام برسرتمرین تیم حاضر شوند دیگر برای کسی تعجب آور نبوده و نیست. به نظر می‌رسد عجایب فوتبال ایران تمامی ندارد.

    در روز‌های ابتدایی هفته جاری مردم استان گیلان بار دیگر شاهد بالا گرفتن اختلافات در رأس تیم سپیدرود و حضور کریمی در تمرینات استعدادیایی این تیم بودند. براساس شنیده‌ها در حالی که نادر دست نشان به عنوان سرمربی این تیم گیلانی خود را برای حضور در تمرینات پیش از آغاز فصل سپیدرود آماده می‌کرد با حضور در ورزشگاه محل تمرین و آگاهی از حضور علی کریمی و دستیارانش در تمرینات استعدادیابی و خواسته هواداران از وی مبنی بر اینکه آن‌ها علاقمند به حضور کریمی در این تیم هستند از پشت درب‌های ورزشگاه محل تمرین بازگشت و گفت: مهم خواسته هواداران تیم سپیدرود است و تا مشخص شدن وضعیت این تیم در تمرینات شرکت نمی‌کند.

    از سوی دیگر مسئولان باشگاه سپیدرود از برگزاری تمرینات استعدادیابی و تست پیش از فصل بازیکنان رده سنی ۱۸ تا ۲۱ این تیم اظهار بی اطلاعی کرده و گفته اند تاکنون هیچ برنامه و تصمیمی در زمینه برگزاری جلسه استعدادیابی و تست پیش از فصل نداشته و تأکید کرده اند که تمرینات و تست پیش از فصل و حتی تمرینات استعدادیابی باید از سوی مسئولان باشگاه اعلام شود.

    البته در این میان بر سرمالکیت جواد تن زاده نیز حرف و حدیث‌های فراوانی است عده‌ای مدعی هستند که وی به تعهدات خود عمل نکرده و به همین دلیل مالکیت باشگاه باید از وی سلب شود این درحالی است جواد تن زاده طی گفتگویی اعلام کرده هنوز به صورت قانونی مالک این باشگاه بوده و به تعهدات نیز عمل کرده است.

    وی همچنین در زمینه برگزاری تمرینات استعدادیابی و پیش از فصل بازیکنان با حضور علی کریمی نیز خاطرنشان کرد: بعداز عدم توافق با علی کریمی در زمینه سرمربیگری تیم سپیدرود برای فصل جاری با نادر دست نشان به توافق رسیده و برای یکسال با وی قرارداد بسته ایم و هرگونه تمرین نیز باید زیر نظر سرمربی قانونی این تیم برگزار شود.

    مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود همچنین به ارسال نامه‌ای به علی کریمی سرمربی سابق این تیم خواسته تا برای تسویه حساب در باشگاه حاضر شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.