پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ایرانی‌ها برای مذاکره دوباره باز می‌گردند/ خروج از برجام کار خودش را کرد
    23 خرداد 1397 - 18:00
    شناسه : 129764
    0

    رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس‌نیوز بار دیگر مدعی شد خروج از برجام بر رفتار ایران تاثیر گذاشته است.

    پ
    پ

    ترامپ - ایرانی‌ها برای مذاکره دوباره باز می‌گردند/ خروج از برجام کار خودش را کرد - آمریکا

    به گزارش دانشجو، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، پس از دیدار با رهبر کره شمالی در سنگاپور در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز به گفتگو درباره توافق اولیه خود با این کشور پرداخت، اما طبق معمول در لابه‌لای صحبت‌های خود مجددا گریزی هم به توافق هسته‌ای ایران زد.

    وی در این مصاحبه مجددا مدعی شد که توافق هسته‌ای ایران بدترین توافقی بوده که او دیده است. ترامپ همچنین اضافه کرد به این دلیل که برجام به تایید کنگره نرسیده بود، خیلی راحت توانست از آن خارج شود.

    رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه بار دیگر مدعی تغییر رفتار ایران پس از خروج واشنگتن از برجام شد و گفت: من تنها از توافق “هسته‌ای” خارج شدم، اما اگر شما به دقت نگاه کنید یکی از مزایای جانبی آن این است که ایران اکنون دیگر آن کشوری نیست که ۳ یا ۴ ماه پیش بود و البته تحریم‌ها هم نقش بزرگی ایفا کرده‌اند.

    وی ادعا کرد: ایران از زمانیکه من از توافق هسته‌ای خارج شدم به یک کشور کاملا متفاوت تبدیل شده و دیگر به مدیترانه و سوریه و یمن مثل سابق نگاه نمی‌کند!

    ترامپ در بخش دیگری از مصاحبه خود خطاب به مجری فاکس‌نیوز گفت: من واقعاً معتقدم که آن‌ها (ایرانی‌ها) در یک مقطع زمانی دیگر باز می‌گردند و می‌گویند که می‌خواهند برای یک توافق دیگر مذاکره کنند!

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.