جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از تأکید بر ساماندهی و تردد تاکسی‌های حمل و نقل عمومی تا تعیین تکلیف پارک جنگلی میرصفا لاهیجان
    24 خرداد 1397 - 12:32
    شناسه : 129827
    0

    دهمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با حضور شهردار لاهیجان و با دستور بررسی پروژه پیشنهادی پیاده راه فرهنگی میدان انقلاب تا میدان وحدت و پروژه پیشنهادی پیاده راه فرهنگی میدان ابریشم تا پل خشتی برگزار شد.

    پ
    پ

    نجار تمیزکار - از تأکید بر ساماندهی و تردد تاکسی‌های حمل و نقل عمومی تا تعیین تکلیف پارک جنگلی میرصفا لاهیجان - آرمان پوریاسری

    جواد نجار تمیزکار : تأکید بر ساماندهی و تردد تاکسی های حمل و نقل عمومی به مناطق پرتردد و کم برخودار شهر

    جواد نجار تمیزکار در دهمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین جهان در ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به دریافت عوارض از خودروهای حمل و نقل عمومی ، اشاره کرد و افزود : شایسته است سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری، از خودروهای حمل و نقل عمومی که هنوز سامانی ندارند و غیرقانونی مبادرت به حمل مسافر می کنند عوارض دریافت نماید .
    وی گفت : انتظار می رود سازمان حمل و نقل شهرداری نسبت به ساماندهی تاکسی های شهری و تردد آنان به مناطق پرتردد شهر و کم برخودار شهرکه تاکسی عبور نمی کند اقدام نماید، تا کلیه مناطق و خیابانهای شهر از وجود تاکسی بهره مند شوند.
    سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه پارک بعثت (باغ ملی ) در گذشته موارد اجتماعی عدیده ای داشته که با طرح جدید شهرداری این پارک به یک مجموعه فرهنگی قابل اعتنا تبدیل شده ، از شهردارپرتلاش لاهیجان بابت اجرای این طرح قدردانی نمود.
    وی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر شهروند در لاهیجان ، افزود : جشنواره تئاتر شهروند بعنوان یک برند ملی متعلق به شهروندان لاهیجانی است وامیدواریم با اراده شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان و هماهنگی اداره ارشاد اسلامی قویتر از سالهای گذشته اجرا شود.
    وی با تاکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان درفصل تابستان و حضور گردشگران در لاهیجان اظهار داشت : انتظار داریم شهرداری برنامه های فرهنگی ویژه ای را با اولویت استفاده از هنرمندان لاهیجان ارائه نماید .

    پوریاسری - از تأکید بر ساماندهی و تردد تاکسی‌های حمل و نقل عمومی تا تعیین تکلیف پارک جنگلی میرصفا لاهیجان - آرمان پوریاسری

    آرمان پوریاسری: امیدواریم با همت و برنامه ریزی مدیریت شهری شاهد اجرای پروژه های عمرانی خوبی در آینده باشیم

    مهندس آرمان پوریاسری در دهمین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران ، از تلاش و فعالیت شبانه روزی مهندس کاظمی شهردار لاهیجان در جهت تحقق اهداف و پروژه های پیش بینی شده از جمله پروژه بازگشایی خیابان در منطقه خالو باغ واقع در پشت محل ساختمان سپاه تشکر و قدردانی نمودند و اظهار امیدواری نمود با همت و برنامه ریزی مدیریت شهری شاهد اجرای پروژه های عمرانی خوبی در آینده باشیم .

    رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر لاهیجان ، گفت : پشتکار و مدیریت شهردار لاهیجان و تلاش پرسنل خدوم شهرداری باعث شده که علیرغم همه مشکلات موجود شاهد اجرای پروژه های عمرانی خوبی باشیم و امیدواریم همچنان تداوم یابد تا بتوانیم کارنامه قابل قبولی در دوره پنجم شورا داشته باشیم .
    وی با تقدیر از اقدامات اخیر شهرداری در حوزه فضای سبز ، خواستار مرمت فضای سبز برخی نقاط حاشیه شهر و همچنین رنگ آمیزی جداول، خط کشی عابر پیاده و تجهیز پارکهای لاهیجان با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات تابستان شدند .

    فقیه شجاعی - از تأکید بر ساماندهی و تردد تاکسی‌های حمل و نقل عمومی تا تعیین تکلیف پارک جنگلی میرصفا لاهیجان - آرمان پوریاسری

    فرشید فقیه شجاعی : تیم عمرانی شهرداری در مناطق مختلف شهر فعالیت خوبی دارد

    فرشید فقیه شجاعی در دهمین جلسه شورای شهر لاهیجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران ، پیشاپیش عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک و تهنیت گفت.
    رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان با قدردانی از مهندس کاظمی شهردار لاهیجان و تیم مدیریت شهرداری بویژه مدیر اجرایی و عمران شهرداری، اظهار داشتند : تیم عمرانی شهرداری در مناطق مختلف شهر فعالیت خوبی دارد و با مدیریت شهردار لاهیجان شاهد پروژه های عمرانی در مناطق کم برخوردار از جمله پیاده رو سازی حدفاصل میدان گیل تا حاج سلیم محله که سالیان سال فاقد پیاده رو مناسب بوده ، اجرای پیاده روسازی انتهای محدوده شهری در منطقه بوجایه ، نصب تیر برق و احیا فضای سبز در میدان ابریشم و ورودی شهرهستیم .
    وی اظهار داشت : هدف شورا و شهرداری افزایش سطح خدمات شهرداری در جهت رفاه عمومی شهروندان است که پروژه های در حال اجرا منجمله اجرای آسفالت فنیشری معابر سطح شهر که بالغ بر بیست مورد توسط اعضای شورا بازدید و اولویت بندی و هم اکنون مورد اول آن که خیابان رزمندگان و کوچه های خاکی آن می باشد در حال اجراست و بر اساس لیست اولویت بندی شده که اغلب در مناطق کمتر برخوردار سطح شهر می باشد ادامه خواهد داشت ؛ بهسازی خانه روستایی داخل پارک بعثت وایجاد و اصلاح فضای داخل پارک بمنظور ایجاد محل مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و … جملگی گواه این موضوع است .
    فرشید فقیه شجاعی همچنین از گل آرایی و احیای فضای سبز که در چندین منطقه در سطح شهر اجرا گردیده قدردانی و پیشنهاد نمودند : با عنایت به زیبایی تیرهای چراغ برق که در مبادی ورودی شهر نصب گردیده ، شهرداری لاهیجان در مناطق گردشگرپذیر از جمله خیابان شهید رجایی نیز نسبت به استفاده از این تیرها و جایگزین نمودن تیرهای فرسوده اقدام نماید.
    فرشید فقیه شجاعی در ادامه انتصاب دکترصادقی رئیس اداره ورزش و جوانان را بعنوان معاونت مدیر کل ورزش استان گیلان تبریک و برای وی آرزوی توفیق روز افزون نمودند .

    نصرتی - از تأکید بر ساماندهی و تردد تاکسی‌های حمل و نقل عمومی تا تعیین تکلیف پارک جنگلی میرصفا لاهیجان - آرمان پوریاسری

    رضا نصرتی : تأکید بر برنامه ریزی سریع و انجام کارشناسی امور آبفا و شهرداری برای رفع مشکل آب شرب شهروندان در مناطق شمالی شهر لاهیجان

    رضا نصرتی در دهمین جلسه شورای شهرضمن آرزوی طاعات همه روزه داران ، پیشاپیش عید سعید فطر را به کلیه مسلمانان جهان به ویژه شهروندان شریف لاهیجان تبریک و تهنیت گفت .

    وی با اشاره به اینکه همشهریان عزیز در مناطق شمالی شهر لاهیجان ( از جمله کوچه های گلستان و جمهوری و …) با مشکل آب شرب مواجه می باشند اظهار داشتند : اداره آب منطقه ای گیلان در همین راستا درخواست انجام حفاری و لوله گذاری بمنظور رینگ آب شهر در مسیرهای میدان چای ، خیابان جمهوری ، خیابان توحید و گلستان 3 را دارد که نیاز به برنامه ریزی سریع و انجام کارشناسی لازم توسط امور آبفا و شهرداری بوده تا هرچه سریعتر مشکل شهروندان در این زمینه مرتفع شود .

    وی به بازدید اخیر از مجتمع فرهنگیان و بررسی مشکلات عزیزان ساکن در این مجتمع اشاره و خواستار تسریع در اجرای تعهدات مطرح شده ، شدند .

    وی به مذاکرات انجام شده به جهت پوشش بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری اشاره و خواستار پیگیری این موضوع با توجه به مشکلات کارکنان شهرداری در این بخش شدند .

    شیخ شعربافان - از تأکید بر ساماندهی و تردد تاکسی‌های حمل و نقل عمومی تا تعیین تکلیف پارک جنگلی میرصفا لاهیجان - آرمان پوریاسری

    محسن شیخ شعربافان : تأکید برتشکیل کمیته انضباطی تاکسیرانی / لوله گذاری و سرپوشیده نمودن نهرهای فاضلاب روباز در منطقه شهری

    محسن شیخ شعربافان در دهمین جلسه شورای شهر ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران با قدردانی از پرسنل زحمتکش شهرداری در جهت پروژه های عمرانی در حال اجرا از جمله اجرای آسفالت ، پیاده روسازی در سطح شهر و همچنین بازگشایی خیابان منتهی به کوی مطهری (خالو باغ سابق ) جنب ساختمان سپاه ، به مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل دورن شهری و ابراز نارضایتی شهروندان از این موضوع اشاره و اظهار داشتند : درگذشته کمیته انضباطی تاکسیرانی به تخلفات موجود در این بخش رسیدگی می نمود که به نظر می رسد با توجه به مشکلات موجود نیازمند توجه بیشتر در این بخش می باشد .

    محسن شیخ شعربافان با اشاره به وجود نهر فاضلاب روباز در منطقه غریب آباد میدان جمهوری ، خیابان کمربندی جنب آهن آلات نادری و خیابان رسالت در حوزه لاشیدان مطلق به مشکلات ناشی از بوی نامطبوع آن با توجه به شهر گردشگری و نارضایتی شهروندان ، خواستار برنامه ریزی لازم جهت لوله گذاری و سرپوشیده نمودن نهرهای فاضلاب روباز در منطقه شهری شدند .
    وی با قدردانی از مهندس جنابی رئیس شورای شهر لاهیجان به جهت پیگیری تملک غرفه های بازار روز شماره یک جهت ایجاد پارکینگ با توجه به اینکه بازار نیاز شهروندان را تأمین می کند و با وجود این حجم تردد وسایل نقلیه نیاز مبرم به ایجاد پارکینگ بوده، لذا جا دارد شهردارلاهیجان با توجه به تعداد کم غرفه های باقیمانده ، نسبت به تملک آنان و اتمام پروژه اقدام عاجل معمول نماید.

    جنابی - از تأکید بر ساماندهی و تردد تاکسی‌های حمل و نقل عمومی تا تعیین تکلیف پارک جنگلی میرصفا لاهیجان - آرمان پوریاسری

    فرداد جنابی : تأکید بر تعیین تکلیف پارک جنگلی میرصفا

    مهندس فرداد جنابی در دهمین جلسه شورای شهر ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان در ماه مبارک رمضان ، پیشاپیش عید بزرگ سعید فطر را به پیشگاه امام عصر(عج) و همه مسلمانان جهان بویژه مردم شریف شهر لاهیجان تبریک عرض نمودند .

    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به تملک بیش از نیمی از مساحت پارک جنگلی میرصفا توسط شهرداری لاهیجان و پتانسیل خوب این محل جهت ایجاد مرکز تفریحی برای انتفاع شهروندان ، از شهردار لاهیجان خواستند با استفاده از نظرات کارشناسان صاحب نظر ، تمهیدات لازم را جهت برطرف نمودن مشکلات موجود بیندیشند تا ورود و استفاده کلیه شهروندان فهیم و مسافران عزیز به سهولت انجام گیرد.

    طیران - از تأکید بر ساماندهی و تردد تاکسی‌های حمل و نقل عمومی تا تعیین تکلیف پارک جنگلی میرصفا لاهیجان - آرمان پوریاسری

    حجت طیران پیشنهاد کرد : طراحی و ساخت دروازه ورودی شهر با استفاده از تلفیق معماری سنتی و جدید

    حجت طیران در دهمین جلسه شورای شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در این ماه پربرکت ، پیشاپیش عید سعید فطر ، عید بزرگ مسلمانان جهان را به ملت شریف ایران بویژه همشهریان عزیز تبریک و تهنیت گفتند و افزودند : امیدواریم در ماه مبارک رمضان مورد عنایت ویژه خداوند متعال قرارگرفته و توانسته باشیم از این ماه مبارک بهره کافی را برده باشیم.
    وی با تبریک روز جهانی اهداء خون و قدردانی از همه زحمتکشان عرصه سلامت جامعه ، روز جهانی صنایع دستی را نیز تبریک گفتند .
    حجت طیران با تأکید بر لزوم داشتن برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت پروژه ها اظهار داشتند : مطمئناً یکایک اعضای شورا ایده و برنامه های خوبی را برای اجرا در طی چهار سال دوره پنجم شورا مدنظر دارند که بمنظور تحقق این موضوع می بایست با تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در قالب سند راهبردی و اولویت بندی آنها بعنوان یکی از اسناد بالادست ، برنامه مشخصی را بمنظور تحقق این اهداف در طول دوره پنجم شورا تدوین نمائیم .
    وی در همین راستا از اعضای شورا خواستند بمنظور تسریع در تهیه این سند ، برنامه های خود را جهت جمع بندی به کمیسیون های تخصصی ارائه فرمایند .
    نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به مزیت پارک خودروها بصورت مورب در خیابان حدفاصل میدان وحدت تا میدان انقلاب ، خواستار اجرای پارکبان و مدیریت پارک مورب خودروها در این مسیر و ساماندهی پارک حاشیه ای این خیابان شدند.
    نائب رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به وضعیت و نوع کاربری بازار روز شماره 4 خواستار پیگیری مشکلات موجود با توجه به نارضایتی شهروندان شد.

    وی همچنین به تجمع کارگران در خیابان شهید کریمی و اعلام نارضایتی شهروندان و کسبه اشاره و خواستار ایجاد و ساخت خانه کارگر در محلی مناسب با مشارکت خانه کارگر شرق گیلان شدند.
    حجت طیران با بیان اینکه شهر لاهیجان بعنوان شهر گردشگری می بایست مؤلفه های لازم شهر توریستی را داشته باشد . وی خواستار مدیریت ویژه سازمان حمل و نقل و اعمال نظارت بیشتر بر فعالیت خودروهای تاکسی درون شهری و رعایت موارد قانونی شدند .
    وی از شهردار لاهیجان خواستار طراحی و ساخت دروازه ورودی های شهر علی الخصوص ورودی از سمت میدان ابریشم با استفاده از تلفیق معماری سنتی و جدید و بکارگیری نماد چای شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.