شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جزییات حکم زندان دختر و داماد روحانی مشهور
    24 خرداد 1397 - 22:29
    شناسه : 129869
    0

    دادگاه جنایی قاهره «علا قرضاوی» و مهندس «حسام خلف»، دختر و داماد یوسف قرضاوی، مبلغ و روحانی مشهور مصری و رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان را به اتهام حمایت مالی از تروریسم و تا تکمیل شدن تحقیقات، به ۴۵ روز زندان محکوم کرد.

    پ
    پ

    حکم دادگاه - جزییات حکم زندان دختر و داماد روحانی مشهور -

    دادستانی کل مصر دختر و داماد قرضاوی را به شماری از جرائم، از جمله پیوستن به گروه هایی که خلاف قانون تشکیل شده اند، دعوت به سرنگونی نظام حاکم، حمایت مالی از گروه های تروریستی و کمک مالی به عناصر و افراد گروهک های تروریستی به منظور خرید سلاح و بکارگیری آن در عملیات های خشونت بار متهم کرد.

    مقامات مصر علا قرضاوی و همسر وی را در ژوئیه ۲۰۱۷ و به هنگام حضور در یک مکان تفریحی در ساحل شمالی بازداشت کردند. یک منبع امنیتی در این خصوص گفت: دختر قرضاوی علاوه بر تابعیت مصر، دارای تابعیت قطری است و از سالها پیش به عنوان کارمند سفارت قطر در قاهره فعالیت داشته است.

    «احمد ابوالعلا ماضی»، وکیل علا قرضاوی، در همین خصوص گفت: در این پرونده نام شمار بسیاری از سران اخوان المسلمین درج شده است؛ اما اتهاماتی که به علا قرضاوی و همسر وی وارد شده، دو اتهام اصلی است: نخست پیوستن به گروهی که خلاف قانون تشکیل شده و دوم حمایت مالی از اخوان المسلمین.

    گفتنی است یوسف قرضاوی از افراد تحت تعقیب در مصر است که هم اکنون در قطر سکونت دارد. ۱۷ ژانویه ۲۰۱۸ دادگاه نظامی مصر یوسف قرضاوی را به اتهام تشویق به خشونت در پرونده ترور یک افسر این کشور، به حبس ابد محکوم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.