شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 21 بار حساب شهرداری مسدود شد / در تلاشیم رشت را به عنوان شهر برتر راه ابریشم معرفی کنیم
    28 خرداد 1397 - 23:53
    شناسه : 130177
    0

    شهردار رشت با بیان اینکه صنعت گردشگری شهری در رشت باید پیشاهنگ استان شود، گفت: شهر رشت از ظرفیت های بسیار بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است لذا در تلاشیم این شهر را به عنوان شهر برتر راه ابریشم معرفی کنیم. در این راستا مبلمان شهری و طرح شب های روشن انجام شد.

    پ
    پ

    شهر برتر راه ابریشم - 21 بار حساب شهرداری مسدود شد / در تلاشیم رشت را به عنوان شهر برتر راه ابریشم معرفی کنیم - بامردم

    ایسنا نوشت: مسعود نصرتی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مشکلات شهر رشت با سایر شهرهای کشور متفاوت است، اظهار کرد: طی هشت ماه، 21 بار حساب شهرداری مسدود شده و چندین بار از حسابرسی وقت گرفته ایم.

    شهردار رشت، با اشاره به پرداخت بدهی 12 پرونده شهرداری، افزود: 74 چک برگشتی از گذشته داریم که موجب مسدود شدن حساب شهرداری شده و این فاجعه است.

    وی از اعلام همکاری 107 سرمایه گذار برای 16 پروژه شهرداری خبر داد و عنوان کرد: این پروژه طی هفته های آتی توسط بخش خصوصی آغاز خواهند شد. همچنین تامین مالی نقدی و ملکی 20 پروژه کلان صورت گرفته است.

    این مقام مسئول، مشکلات زیرساختی در شهر رشت از جمله محیط زیست، پسماند و تقاطع ها را موجب عدم صدور پروانه دانست و اضافه کرد: درآمدی برای شهرداری حاصل نمی شود و کار سخت است.

    نصرتی، با تاکید بر لزوم بازنگری در طرح تفضیلی رشت، خاطرنشان کرد: هم اکنون 51 طرح تکمیل شده و آماده اجراست.

    وی با بیان اینکه صنعت گردشگری شهری در رشت باید پیشاهنگ استان شود، گفت: شهر رشت از ظرفیت های بسیار بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است لذا در تلاشیم این شهر را به عنوان شهر برتر راه ابریشم معرفی کنیم. در این راستا مبلمان شهری و طرح شب های روشن انجام شد.

    شهردار رشت، از رسانه ها خواست نسبت به معرفی طرح های گردشگری شهری اقدام کنند و متذکر شد: رسانه ها نقش مهمی در برندسازی رشت تا سال 2020 دارند و لذا باید با قرار گرفتن در کنار شهرداری، به سرمایه گذاران اطمینان دهند.

    وی از پرداخت 25 درصدی بدهی شهرداری و تخصیص اعتبار 300 میلیارد تومانی عمرانی خبر داد و عنوان کرد: پس از ممیزی کل شهر و صدور قبض انبوه، قبوض مربوط به پسماند و عوارض ساخت و ساز به درب خانه ها فرستاده خواهد شد.

    نصرتی، از ترمیم و تقویت ماشین آلات و ملزومات آسفالت شهر رشت خبر داد و یادآور شد: کارخانه آسفالت رشت تعطیل بود، اما در حال حاضر روزانه یک هزار و 200 تن آسفالت در رشت ریخته می شود.

    این مقام مسئول، با بیان اینکه رشت دارای رتبه 21 در بین شهرداری های کشور است، اظهار کرد: بی تردید با همکاری رسانه ها اتفاقات خوبی را در شهر شاهد خواهیم بود.

    شهردار رشت، با اشاره به وجود 45 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری، اضافه کرد: این در حالی است که با مازاد تاکسی مواجه هستیم و هزارات راننده شخصی نیز فعالیت می کنند.

    وی از افزایش حداکثر 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی های درون شهری رشت خبر داد و گفت: نرخ کرایه تاکسی ها از سال 93 افزایش پیدا نکرده است.

    نصرتی، رشت را شهر خلاق خوراک شناسی در یونسکو دانست و یادآور شد: برای ثبت این برند در شهر رشت تلاش های بسیاری صورت گرفته و در انتظار موافقت شورای شهر با مصوبه شهرداری هستیم.

    وی خواستار آسیب شناسی رسانه ها درخصوص طرح های اجرا شده در شهر از جمله پیاده راه فرهنگی شد و خاطرنشان کرد: کارنامه 40 ساله شهرداری رشت مشخص است و این شهر 40 شهردار عوض کرده که 45 درصد آنان بومی بودند لذا رسانه ها به بررسی این موضوع بپردازند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.