پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فینال جام جهانی برویم شاید در پارک ها نمایش عمومی داشته باشیم!
    29 خرداد 1397 - 14:07
    شناسه : 130220
    0

    شهردار مشهد در رابطه با عدم نمایش بازی‌های فوتبال ایران در پارک‌ها توضیح داد: برای پخش بازی‌های فوتبال ایران در پارک‌های مشهد نمی‌توان اقدامی انجام داد؛ چرا که تا برگزاری مسابقات بعدی تیم فوتبال زمان اندکی داریم، اما اگر تیم فوتبال به فینال راه یابد برنامه‌هایی در نظر خواهیم گرفت. قاسم تقی‌زاده خامسی در حاشیه […]

    پ
    پ

    قاسم تقی‌زاده خامسی - فینال جام جهانی برویم شاید در پارک ها نمایش عمومی داشته باشیم! -

    شهردار مشهد در رابطه با عدم نمایش بازی‌های فوتبال ایران در پارک‌ها توضیح داد: برای پخش بازی‌های فوتبال ایران در پارک‌های مشهد نمی‌توان اقدامی انجام داد؛ چرا که تا برگزاری مسابقات بعدی تیم فوتبال زمان اندکی داریم، اما اگر تیم فوتبال به فینال راه یابد برنامه‌هایی در نظر خواهیم گرفت.

    قاسم تقی‌زاده خامسی در حاشیه مراسم شروع عملیات اجرایی احداث پایانه و پارکینگ بزرگ زیرسطحی آزادی در جمعی از خبرنگاران اظهار کرد: طرح نمایش بازی‌های فوتبال جام جهانی ایران در پارک‌های مشهد را بیش از یک ماه است که ارائه داده‌ام، اما برخی از سازمان‌های مربوط اظهار نظر کرده‌ که شهرداری این طرح را دیر اعلام کرده است، در حالی که باید گفت این کوتاهی از سوی شهرداری نبوده و شاید مصلحت دانستند که نمایش بازی‌های فوتبال صورت نگیرد.

    وی ادامه داد: شهرداری با مصالح استان و مسئولان هماهنگ است و نمی‌خواهیم اقدامی خارج از مدیریت جمعی انجام دهیم. در پخش‌ نشدن بازی‌های فوتبال در پارک‌ها حتماً مصلحتی بوده است. امید داریم که در بازی‌های بعدی چه در فوتبال و چه در والیبال بتوانیم با هماهنگی بیشتر این کار را انجام دهیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.