×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

تجاوز - خبری جدید از حادثه هولناک دختران ایرانشهری + جزییات - تجاوز

حجت الاسلام علی موحدی راد، دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان با اعلام خبر دستگیری متهم دوم این پرونده گفت: متهم برای تکمیل تحقیقات و مشخص شدن نقش وی در این پرونده به ایرانشهر اعزام شد. این فرد از متهمان اصلی پرونده نیست و فقط سلاح در اختیار متهمان اصلی قرار داده است.دادستان عمومی و انقلاب استان افزود: تاکنون سه دختر ایرانشهری به خاطر آدم ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرده اند یکی از دخترها مدعی شده که دی سال گذشته از سوی ۴ عضو باند مورد آزار قرار گرفته و دو نفر دیگر نیز زمان این اتفاق هولناک را اردیبهشت و خرداد امسال اعلام کرده اند.موحدی ادامه داد: تاکنون دو متهم در رابطه با پرونده تجاوز در ایرانشهر دستگیر شدند و متهمان دیگر نیز شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شده است.وی تأکید کرد: بر اساس قانون هیچ مقام اجرایی به غیر از رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان حق مصاحبه در رابطه با محتویات و مفاد پرونده هایی با موضوع قضایی بویژه پرونده هایی که تحقیقات اولیه آن محرمانه و در موضوع منافی عفت است را ندارد. دادستان یا رئیس دادگستری شهرستان ها نیز حتماً باید با هماهنگی رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان مصاحبه کنند. بنابراین هر مقام اجرایی که در خصوص محتویات و مفاد پرونده قضایی مصاحبه کند کار خلاف قانون انجام داده و تحت پیگرد قضایی قرار می گیرد.

تجاوز به ۴۱ دختر کذب محض است

مولوی کریم زایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز در گفت و گو با سایت عصر هامون، با تکذیب خبر تجاوز به ۴۱ دختر ایرانشهری از مردم خواست به قوه قضائیه و امنیتی اعتماد کنند. وی گفت: تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر کذب محض است چرا که آنها فقط سه نفر بودند. در این خصوص نهادها و دستگاه هایی مانند شورای تأمین، دادستانی و فرمانداری و غیره موظف به پیگیری هستند و مردم باید منتظر اطلاع رسانی از سوی این مراجع باشند. متأسفانه این جریان از سوی برخی افراد که اطلاعات اندکی داشتند اعلام شده که این امر باعث بدنامی شهر ایرانشهر شده است.

مولوی کریم زایی با تأکید بر اینکه در این جریان جای نگرانی برای هیچ کس وجود ندارد، افزود: بزرگ کردن این موضوع دسیسه دشمنان است این در حالی است که شیعه و سنی در استان سیستان وبلوچستان و بخصوص ایرانشهر وحدت و اتحادی فوق العاده دارند و هیچ یک به مال و جان و آبروی دیگری تعرض نمی کنند؛ این گونه اتفاقات و بزرگنمایی ها از تفرقه های دشمن به حساب می آید که برخی از روی نادانی به آن می پردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.