×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

موبایل - در معرض امواج موبایل هستید؟ این میوه را بخورید! - امواج موبایل

این روزها حضور موبایل و وایفای در زندگی بسیار پر رنگ شده که این دستگاه ها امواج خطرناکی برای بدن ساطع می کنند که اگر در برابر این امواج بدنمان را مقاوم نکنیم می تواند سلامتیمان را به خطر بیندازد. اگر شما هم نمی توانید استفاده از گوشی و وایفای را کم کنیدو اگر در معرض امواج موبایل هستید؟ این میوه را بخورید که در ادامه ی این مقاله برایتان نوشته ایم.

در معرض امواج موبایل هستید؟ این میوه را بخورید!

اگر زیاد در معرض امواج موبایل یا Wi-Fi هستید ، قسمت سفیدی هندوانه را حتما بخورید !
سفیدی هندوانه با افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن ، از بدنتان در برابر رادیکال های آزاد محافظت میکند !

تاثیر امواج ناشی از گوشی و آنتن تلفن همراه بر بدن انسان

امواج موبایل و آنتن های تلفن همراه در زمره امواج فرکانس رادیویی قرار می گیرند، به عبارتی این محدوده مربوط به امواج غیر یونیزه کننده است که اثر تخریبی روی بافت های زنده نداشته و فقط منجر به افزایش دمای ناحیه ای از بدن می شوند که در معرض تابش قرار گرفته است.

میزان امواج در نزدیکی آنتن کمتر است

انرژی جذب شده در بدن ناشی از آنتن تلفن همراه، در نزدیکی آنتن کمترین مقدار است و با دور شدن شخص تا فاصله 100 متری افزایش و سپس شروع به کاهش می کند، از طریق دیگر با افزایش فاصله از آنتن، افزایش توان گوشی برای جلوگیری از کاهش کیفیت گیرندگی، توان ناشی از گوشی افزایش می یابد.

تاثیر امواج تلفن همراه بر کودکان

کودکان بیشتر در معرض خطر امواج تلفن همراه هستند. کودکان به علت سیستم عصبی در حال رشد و جذب انرژی بیشتر از ناحیه سر، بیشتر در معرض خطر امواج تلفن همراه هستند و باید کودکان را از استفاده زیاد از تلفن همراه برحذر داشت.

افرادی که تنظیم کننده ضربان قلب در بدن دارند

افرادی که تنظیم کننده ضربان قلب در بدن دارند با احتیاط از تلفن همراه استفاده کنند. افرادی که در بدن آن ها از قطعات کاشتنی مانند تنظیم کننده ضربان قلب استفاده شده، ‌باید محدودیت در استفاده از تلفن همراه و حضور در میادین امواج فرکانس رادیویی داشته باشند، زیرا این موارد کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.