×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

اخوان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری رشت - یک سوال از معاون شهردار رشت؛ مطمئنید در شهرداری تهران، پست ریاستی داشتید؟! + اسناد - بامردم

در واپسین روزهای سال 96 بود که برخی از سایت های خبری به بهانه انتشار نقل قولی از حامد اخوان، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری رشت، به انعکاس سوابق کاری او پرداختند. البته آن روزها نام اخوان تا این اندازه در رسانه ها برجسته نبود و هنوز حواشی عجیبی که در روزهای اخیر دامنگیرش شده و وی را مجبور به واکنش تکذیب گونه اش کرد، به سراغش نیامده بود! با این حال هدف موشکافی اتفاقات گذشته نیست بلکه اشاره به نکته ای است که برخی سایت های خبری در معرفی اخوان منتشر کرده و البته کمتر کسی به آن توجه کرد!

حامد اخوان

بنا به آن چه در این سایت ها آمده بود، حامد اخوان از سال 1387 رئیس اداره برنامه ریزی و کنترل عملکرد در معاونت اداری مالی شهرداری تهران بوده است. اگرچه ممکن است که این سابقه کاری بدون هماهنگی با خود اخوان منتشر شده باشد اما خبرنگار خزرآنلاین در جستجوی خود در پورتال شهرداری تهران به نتایج دیگری دست پیدا می کند!

در سایت شهرداری تهران و در قسمت بانک اطلاعاتی پرسنل، از سال 1387 یعنی دقیقا همان سالی که رسانه ها، اخوان را به عنوان رییس اداره برنامه ریزی و کنترل عملکرد در معاونت اداری مالی شهرداری تهران معرفی کرده اند، نام مراد کردی به عنوان مدیرکل این حوزه ثبت شده است! ( اینجا را ببینید)

حامد اخوان شهرداری رشت

و جالب تر اینکه به نقل از همین سایت، حامد اخوان هنوز هم کارشناس ارزیابی عملکرد است و نه رییس آن!! رئیس اداره ارزیابی عملکرد هم حمیدرضا فیض‌آبادی فراهانی معرفی شده است! (اینجا را ببینید)

- یک سوال از معاون شهردار رشت؛ مطمئنید در شهرداری تهران، پست ریاستی داشتید؟! + اسناد - بامردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.