×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1 - مرد افغان پسر 6 ساله تهرانی را به ساختمان نیمه کاره برد! / کودک کابوس می بیند - 6 ساله

روز گذشته بود که مرد جوان افغانی توسط پلیس بازداشت و به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران آورده شد. این مرد که متهم تعرض به پسربچه شش ساله ای بود با قرار بازداشت به زندان فرستاده شد.

شاکی به شعبه ششم آمد و در طرح شکایت خود به قضات گفت: روز گذشته بود که همسرم به من موضوعی را گفت که ابتدا باور نمی کردم تا اینکه از خود فرزندم ماجرا را پرسیدم. پسربچه مان از سوی کارگر افغانی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود پسرم الان داغون است و کابوس می بیند و این شد که من برای شکایت با مرجع انتظامی تماس گرفتم.

این مرد ادامه داد: وقتی از پسرم پرسیدم که مرد افغان در کجا به تو تعرض کرد ما را به ساختمان نیمه کاره ای برد که در آنجا یک کارگر افغانی از یک سال پیش نگهبان بود. من از این مرد که پسرم را مورد آزار و اذیت قرار داده است شکایت دارم و برای او اشد مجازات را می خواهم.

در انتهای این مطلب قاضی شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران گفت متهم به صورت غیر قانونی وارد ایران شده بود و در اینجا به عنوان نگهبان ساختمان کار می کرد در حالیکه براساس قانون Law کار به کارگیری اتباع افغان در ایران غیر قانونی است.

این قاضی در ادامه خواست همانطور که برای استحکام بنا از مهندس ناظر برای ساختمان سازی استفاده می شود بهتر است برای استخدام افراد نیز نظارتی وجود داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.